26 Kasım 2010 Cuma

Who's afraid of Scott Pilgrim?





Henüz gösterime girmemiş ama Hollywood'un patlatmak üzere çektiği filmlerden olduğu için, konuya meraklı hemen her kişi tarafından indirilmiş, hastası olunmuş ve tüketilmiş filmimiz, Scott Pilgrim Vs. the world. Filmi ilk izlediğimde bayıldım. bayıldık. ikinci ve üçüncü de (her bayıldığım film gibi bunu da tüketmeliydim) Micheal Sera'ya fena halde sinir olmaya başladım. Juno'nun da başrolündeydi, Nick and Norah's Infinite Playlist'in de. ve çocuk hep aynı. hep müthiş mülayim, içine kapalı, düzgün çocuk, ama hayatını berbat ettiği kızlar ve peşinden koştuğu yeni bir kız üzerine kurulu fimleri.

Başrolün yüzüne sağlam yumruklar atma isteğimi geçersek, film baştan sona izletiyor kendini. Yeni kızarkadaşının yedi adet eski sevgilisini alt etmek zorunda olan Scott, harika müzikler (Metric'in Black Sheep'i favorimiz), pembe ve mavi saçlar, çizgi roman ve atari göndermeleri derken, atmosferi iyice benimsiyorsunuz. ve mutlak sonuç olarak hikayeyi kendi hikayeniz haline getiriyorsunuz. bu sinir bozucu durumlara yol açıyor, o yüzden fazla benimsemeyin. filmin yapılış amacına uyun, tüketin ve geçin.

4 yorum:

  1. indir, izlenmeli. ama dediğim gibi sinirini bozacak bir konusu var, hiç üstüne alınmayıp tüketmek için izlemeli.

    YanıtlaSil
  2. Film çok efsane bayılarak izledim. Aşk hayatına ise karışmıyorum. M. Cera çok iyi, göndermeler efsane.

    Hello again, friend of a friend
    I knew you when
    Our common goal was waiting for the world to end
    Now that the truth is just a rule that you can bend
    You crack the whip
    Shape-shift and trick
    The past again

    I'll send you my love on a wire
    Light you up every time
    Everyone, ooh
    Pulls away, ooh
    From you

    Açılış şarkım oldu.

    YanıtlaSil
  3. başka şarkı dinlemiyorum kaç gündür, müzikleri harika gerçekten.

    YanıtlaSil