22 Kasım 2010 Pazartesi

hiç sırası değildi..

ben her hasta olduğumda kendime çok sinirlenirim. hiç zamanı, sırası değildir çünkü ve benim ateşim vardır, hapşırıyorumdur, ayakta zor duruyorumdur; o an güzel görünmem, enerjik olmam, mutluluk saçmam gerekirken hem de... yine aynısı oldu, yarın O'nun doğumgünü ve ben bir çöplükten halliceyim, his olarak ta görünüş olarak ta.

bir haftadır hapşırarak gezdim, ateşim çıktığında hiç sesimi çıkarmadım, başım çatlayacak gibi oldu, sabrettim. ama şimdi hasta olmayı reddediyorum. çok öfkeliyim sana grip, yarının harika bir gün olması için gösterdiğim tüm çabaları sabote ediyorsun, ama yarın kalktığımda gitmiş olacaksın!

evet, ateşin belirtilerinden biri olarak, gribiyle hesaplaşan kız..

3 yorum:

  1. Sen de kendine hiç bakmıyorsun. Gençler hep böyle. Bu hvalar hstalık havası olduğunu bilmelisin.

    YanıtlaSil
  2. artık atkımı da takıyorum, botlarımı da giyiyorum, bu grip çok iyi ders oldu bana profesör :)

    YanıtlaSil
  3. Bu konuda bir diğer gerçek herzaman aklımı cırmalamıştır(ne demekse?:)
    Sabah(öğlen)henüz tek gözün zor açılmışken 'Bugün hasta olucam' demen, bunu 12 dk ara ile tekrarlaman ve ilk 'hasta olucam'dan 4 saat 20 dk sonra kesinlikle hasta olman. Ne tür bir yetenek ve nasıl şapşal bir mucizedir bu?

    YanıtlaSil