28 Kasım 2010 Pazar

ayşe ile makyaj keyfi




ayşe, tanıdıklarım içinde en hanımefendi kedi. artık yaşını başını almış olduğundan, kendisini yatağa alabilmek için el vermeyi, ya da ıslak mama beklerken fazla miyavlamaması için hemen servis yapmayı tercih ediyorum, hürmeten. bu sabah ikinci kez yaşadığım ve içimden kahkahalarla güldüğüm durum ise, ayşe'nin beni makyaj yaparken pür dikkat izlemesiydi. ben de annemi çocukluğumda ruj sürerken izlemeye bayılırdım, aynı özenme ve merak durumunu kendisinde de gördüm. gözlerine sürme çekmeyi önerdim, birine mavi birine yeşil çekersen olur dedi. oje sürelim dedim, o da benim gibi sevmiyormuş, halbuki 'patikür' esprimi yapmayı çok istemiştim ona.

fotoğrafta da bodrum'dan aldığım, ama kendisine almadığım biberleri, büyük bir iştahla yerken görüyoruz hanımefendiyi. ayşedir, ne isterse yapar.

2 yorum:

  1. Kulakları ısırılası şapşal şey !

    YanıtlaSil
  2. ben pembe burnunu öpmeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil