10 Kasım 2010 Çarşamba

Mükemmel gün






kahveyle başlar. o sıralar en çok dinlediğim neyse artık, o girer hemen fona. kimbra-plain gold ring, şu sıralar. beyaz tül perde havalanır. kedim güneşlenir. kahve yarım bırakılır, elbise seçilir, küpe seçilir.

hava babet giymek için uygundur ve elde ceket taşımak sorun değildir.

okula sadece emek, berkay, atölyeden insanları görmek için giderim. fazla konuşmam o gün, sık gülümserim. kahkaha da attığım olur. melanj içerim, kucağımdaki okul kedileriyle aldatırım kendi kedimi. fonda daha ritmli birşey çalar okuldayken. the noisettes- never forget you, ki emek'le saçma biçimde dans edelim atölyede, artık herkes alışsın, pelin tavanlara baksın iç çekerek.

okuldan çıktığımda, hava kararırken, şehrin en mükemmel ritmi, the XX- intro ya da basic space. mükemmel şehir ışıkları yanıp sönerken, alçalıp yükselsin. benim içimde müzik çalarken, dışımda planlar yapılsın. plan yapmayı gerçekten severiz. planlarımıza göre her birimiz 12 kişisel, 36 karma sergi açtık şu dört yılda. biz öylesini seviyoruz. havada kalanları.

akşama doğru, benim ellerim üşümeye başlar. hava soğumasa bile. sırf sevgilimi görme ihtimali ellerimi buz gibi yapar. ve ben ardı ardına kırmızı rujumu tazelerim. arada bir tamamen silerim. sonra yine sürerim. o arada Dandy Warhols- You were the last high çınlamaktadır. lütfen güzel olduğumu söyle. ellerim soğuk. sohbetten kopuyorum. ama inan böyle olmasından memnunum.

o gelir sonra. bazen gelmez, çalışmak zorundadır. ''busy, busy all the time, still I can't stop thinking about you - electralane-birds) o gelirse eğer, ellerim ısınır.
kelimlere dökmeye yeltenmeyeceğim saatler. ritm onun ritmi. diğer tüm sesler susar.

sonra eve dönerim. kedim üzerimden diğer kedilerin kokusunu, selamını alır. göz kalemim yine akmış olduğu için annem hemen temizlememi söyler yüzümü. ben öyle yatarım. düşünürüm. ufak defterime yazarım. halim varsa çizerim. içinde hiç dram olmaz, arıza olmaz. PJ Harvey mırıldanır - It's a perfect day, elise...

A perfect day, elise.

6 yorum:

  1. O en baştaki tapılası varlık fazlasıyla güzel.Kulaklarını öp benim yerime.Beyaz külotlu çorabın hem şirinlik hem de asalet barındıran halini çok seviyorum bir de..Son olarak üşüyen ellerin hep ısınsın,her günün de en az bugün kadar güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de çizimlerin gerçekten nefis..Gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. Hem yazıyorsunuz,hem de çiziyorsunuz demek ki..

    YanıtlaSil
  4. çizimlerim için,
    http://eylulkoksumer.deviantart.com/
    bu da blogumdan açık bir reklam oldu :)
    çok teşekkür ederim yaprak, morale ihtiyacım vardı bu gece.. senin çektiğin fotoğrafları görmek için de sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. bu arada resimdeki kedi benim kedim değil, sevgilimin yeni kedisi, ama elbette ki senin için öpeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir yazı bu mutlu oldum akşam akşam

    YanıtlaSil