15 Kasım 2010 Pazartesi

Hayali Radyo




Sevgili Bro'cuğum Hasan Şeker, müthiş havalı radyo programları yapmakta ve beni hem müzik zevkine hem iletişim yeteneğine hayran bırakmaktadır son zamanlarda. bunun üzerine ben de düşündüm taşındım ve kendi radyo programımı yapmaya karar verdim. elbette ki pek çok eylemim gibi hayali olarak. hazırsanız programı açıyorum,

Kimbra - Plain Gold Ring: Son zamanların en sık tükettiğim şarkısı ve kadını. hafif ritmli bir başlangıç yaptık. içlenmeye hazırız.

Noisettes - Never Forget You:
fakat o da ne, içlenmek yerine fıkır fıkırız, yerimizde duramıyoruz. burası hayali radyo, neşeli hayallere de yer var dinleyicilerim.

Travis - My Eyes: Travis mutlaka yer alacak. sakin sakin üzecek, dinlendirecek, iyileştirecek, aynı anda.

The Doors - Whiskey Bar: arada nostalji de yaparım.

Dee Edwards - Why Can't There Be Love:
Adidas reklamlarının hayatıma soktuğu güzellik.

Camera Obscura - Before You Cry: ''I love you baby, oh please don't hate me.. You're feeling a little sad tonight, but you'll be alright'' en tatlı ses, en tatlı söz.

The XX - Intro: Saf, güzel şehir ritmi, kafanız rahat olsun diye.

Oasis - Little by little: bu adamlar da Travis gibi, ne yapsa dinlenir, ben biraz derinlere gitmeye hazırlanın diye bunu seçtim.

Badly Drawn Boy - Promises: ah.. işte bu programımın dibe vurduğu, dinleyicilerimin gözyaşları içinde dramın keyfini çıkardıkları an. benim dinlerken kendimi ağlattığım sonra da ''sometimes you just have to walk away..'' ile gözlerimi sildiğim şarkı.


PJ Harvey - This is Love:
bu kadını seviyorum. en dolaysız şarkılarından. canlanın dostlarım, daha fazla üzülmeyeceksiniz.


Dandy Warhols - You were the last high:
saf huzur.

Yeah Yeah Yeahs - Phenomena: kendisini en seksi şarkı seçiyorum, dans edin diye çalıyorum. edin.

Polaris - Hey Sandy: hazır kıvama gelmişken, zıplayarak devam edebilirsiniz harekete.

Sonic Youth - Incinerate: ne güzel ritmin ve sözlerin vardır senin, canım benim.

Stooges - Never Met a Girl Like You Before: ne varsa eskilerde var deyip, Iggy'ye bırakıyorum sözü. bu şarkıdan önce erkekler beni arasın, sevgililerinin ismini versin ben de bu şarkıyı hediye edeyim.

Velvet Underground - Perfect Day : Lou Reed ne derse o.

Patti Smith - Chicklets: Belki de Hasan için China Bird çalarak bitiririm, o olmazsa Patti'nin sonunda kıkır kıkır güldüğü, bu müzikal şiir uygundur final için.


Haftaya görüşmek üzere derdim dostlarım, ama haftaya başka hayaller peşinde olacağım. siz yine de bulun bu şarkıları, dinleyin. iyi gelir.

7 yorum:

  1. Bu listede ilk defa dinleyeceğim şarkılar var.Olala.Süpersin.

    YanıtlaSil
  2. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.

    YanıtlaSil
  3. yaprak, her birini öneririm şiddetle. sevdiklerin olursa söyle, mutlu olayım :)

    brocuğum, sen yap ben dinlemeye devam edeyim.

    profösör, ben de sizin bayramınızı kutlarım.

    YanıtlaSil
  4. Eylül tek tek dinliyorum sırasıyla.Özellikle müzik zevkine hayran kaldım.Bu kültürü edinememiş biri olarak kulağımı şenlendirdi her biri.Travis,Oasis ve The Doors zaten efsanelemişmis nefis gruplar.Camera Obscura'yı daha önce hiç dinlememiştim.Bayıldım resmen.Noisettes Never Forget You da aynı şekilde.

    YanıtlaSil
  5. dinlemene o kadar sevindim ki yaprak, çok mutlu ettin beni, teşekkür ederim :)
    Camera Obscura'dan Books Written for Girls de sana gelsin o zaman. çok tatlı bir gruptur, çoğu zaman her işimde fon müziği yaparım kendilerini.

    YanıtlaSil
  6. eylül çok güzle olmuş bu bence her hafta yapmalısın.hem çok eğlenceli hemde çok farklı çok sevdim bu fikri.hayali radyo programı.
    bu arada camera obscura nın hands up baby'si içimi dağlar pek severim.

    YanıtlaSil