7 Haziran 2011 Salı

ihtiyaçlar



yoruldum. artık sonunu getirebileceğimden emin değilim. hergün evden çıkmaktan bile yoruldum sonunda, otobüse binmekten, yürümekten, konuşmaktan. yemek yemeye halim yok. tam bir bıkkınlık hali. üstelik en zor sınavım en sona saklanmış, yatağın altındaki canavar gibi ürkütüyor beni. ama ona da söyledim, halim yok.

boş bir oda istiyorum, pencereden uzak köşesinde büyük bir yatak. önümde lap top. yerde dvd'ler. filmlerin ardı arkası kesilmesin. hepsi de izlediklerimden olsun. tiffany'de kahvaltı'yla başlayacağım, terapi niyetine.

uzun zaman sonra da odadan çıkacağım, bir robinson crusoe olarak. hayatımda ilk defa isteyerek kuaföre gideceğim. ''beni insana benzetin, güzellerinden olsun.'' saçlarım çalı formundan, ipek formuna geçecek, tekrar mutlu olacağım.

bugünlerde biraz dinlenmeye, biraz bakıma, biraz da ilgiye ihtiyacım var, ilgi kısmı her daim.

4 yorum:

  1. kendine yeni bir sen lazım :)değişiklik iyidir mutlu eder.kuaförün gözünü biraz korkutursan istemeyeceğin bir şey kesmeye cesaret edemez :)

    YanıtlaSil
  2. -sızlığımı paylaşabildiğim tek yer olan blogundan ayrı bırakmamalısın bu sırada beni, ne bencilim baksana.

    YanıtlaSil
  3. peluşum, kapıdan girer girmez tehditler yağdırmayı planlıyorum, her makas darbesinde de bu tehditleri tekrarlayacağım, umarım birşeye benzerim :)

    çok sevgili miss. papercut, o bencillikse eğer, bende de bol bol var, o gün yazmamışsan üzülüyorum resmen.

    YanıtlaSil