28 Haziran 2011 Salı

anne, kız ve kutsal ruh





ilk fotoğraf annemin 82'deki hali. ben henüz polen bile değilim. bakıp bakıp ne kadar benzediğimize şaşırıyorum.

ikinci fotoğraf benim hayatımın özeti. ortak bir ruh var, annem ben ve ananem arasında geziniyor, vücut buluyor. kimin kız, kimin anne olduğu sürekli değişiyor bu üçlüde. benim enerji kaynağım.

ayrıca herşeyden alakasız, anneme 70lerde ve 80lerde giydiği kareli gömlekleri, yüksek bel pantolonları, kalem etekleri, daracık vatkalı ceketleri, sırtı açık keten elbiseleri verdiği için her zaman, biraz, kızgın kalacağım.

3 yorum:

  1. Her ikisi de o kadar güzel ki..Ve senin o kırılgan halin annenin tıpkısı.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yaprak.. kırılganlık ve melankoli zaten annemin genlerinden geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil