13 Haziran 2011 Pazartesi

ayşe



ayşe ile aramızda garip bir ilişki var. birbirimizi tedirgin ediyoruz bazen, daha çok ben onu. bazen dakikalarca gözünü ayırmadan bakıyor, gel kızım diyorum, ''ben senin kızın değilim'' diyor. gıdısını, kulaklarını, sırtını okşuyorum, tırlıyor, keyif alıyor ama yine de kendi kedim gibi teslim olmuyor, minnet duymuyor.

ayşe ve ben aynı adamı seviyoruz. ben paylaşalım diyorum, ayşe ''sen sonradan geldin, haddini bil'' diyor. bazen biz yakınlaşınca yanımıza geliyor, onun kucağına yerleşiyor. istiyorum ki bir kez de benim kucağıma gelsin, ''yok daha neler'' diyor.

geçen sabah evde kimse yokken, ayşe de sandalyesinde saklanırken karşısına geçip oturdum. uzun uzun birbirimizi izledik. bakışları o kadar derin ki, içime işledi. ses çıkarmadan konuştuk birbirimizle, onun herşeyi olduğu gibi görebilen, görmüş geçirmiş haline bir kez daha hayranlık duydum.

birgün sevgilim dururken gelip benim kucağıma yerleşmesini hayal ediyorum. bence biz çok iyi arkadaş oluruz seninle.

4 yorum:

  1. gözlerinden çok adını sevdim ayşe <3

    YanıtlaSil
  2. dimi ya, çok yakışıyor ismi ona :)

    YanıtlaSil
  3. Kıskanç kedi Ayşe ismi çok etkileyici bir isim olabilir bence.Tombili pamuk kız ya :)

    YanıtlaSil
  4. Kıskanç kedi Ayşe diye bir şarkı ya da kitap yazmak lazım :)

    YanıtlaSil