13 Haziran 2011 Pazartesi

bir başka sabaha karşı

yine başladı durup dururken uyanmalar, evin içinde sessiz sessiz gezip ne olduğu belirsiz birşeyi aramalar. ışık yakmıyorum. kedim bayılıyor bu gezintilere, peşimden ayrılmıyor. uykusuzluğumu paylaşmasına da ben bayılıyorum.

geçen cuma muhteşem bir grubun konserini dinledik. fransızcayı sevmezdim ama önce charlotte gainsbourg, sonra da bu grup 'Fleur Offwood and The Conifers' ile oldukça sempatim arttı. burdan dinleyebilirsiniz güzel şarkılarını:

http://www.myspace.com/fleuroffwoodmusic

saçımı kestirdim, boyattım ama hiç tatmin olmadım. inanılmaz bir değişim yaşama hayali kurarken sadece eski halimin biraz bakımlısı oldum. arayışlarım sürüyor, bu renk yine değişecek. ruh haliyle beraber saç rengi değişen kadınlardan oldum. bana acımayın.

bu sabaha karşı uyanmalarının en fena tarafı açlık. evde nutella yok. iyi ki de yok çünkü haşin kaşık darbelerimle koca bir kavanozu bitirebilirim şuan.

şimdi gün ağarırken tekrar ''ejderhanı nasıl eğitirsin''i izleyeceğim. rüyamda belki ejderha beslediğimi görürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder