27 Kasım 2015 Cuma

Dağınık kafalı kız

Ne zaman ağlasam, en son ne zaman ağladığımı hatırlamadığımı fark ederim. Sonrasında  çok güzel uyurum. Sonrasında çok yorgun kalkarım.

Bulaşık yıkamak bana en huzur veren şeylerden biri. Ama sık sık ve az değil, nadiren ve topluca yıkamayı, köpürtmeyi, durulamayı ve hiç durmadan akan suyun sesini seviyorum.
Haftanın en az bir günü, mutlaka, bulgur pilavı pişiriyorum.

Reglimden iki hafta önce karnım ağrımaya başlıyor, bir hafta önce akıl sağlığım bozuluyor, birkaç gün kala içimde yavaşça ayağa kalkan bir Godzilla oluyor. Hep çok sarsılıyorum.

Resimden daha kolay ve iyi yapabildiğim herhangi bir şey olsaydı, onu yapardım. Sürekli vazgeçmemek, kötü yaptıklarımla yüzleşmemek ve hatalarıma rağmen devam etmek için kendimle savaşıyorum. Düzenli aralıklarla tamamen pes ediyorum.
Eve en çok yemek sipariş ettiğim yerler Subway ve Sushico. Akşamüstü kapıya pijamalarla çıktığımda hep biraz utanıyorum ama o bezginlik pantolonu da umursamıyor.

Tüyap'tan aldığım kitapların henüz hiçbirine başlayamadım. Okumak için fazla yorgun, sancılı, dalgın günlerdeyim.

Ruh halimin değişmesini sabırla bekliyorum. İnsanları yorduğumu ve üzdüğümü fark edince utanç içinde kabuğuma çekilip, sesimi sonuna kadar kısıyorum.
 Şu ayakkabılar bende olsaydı, onları giymediğim günlerde rahatça izleyebilmek için sehpanın üstüne koyardım, belki içlerine de birkaç dal çiçek, zambak ve beyaz güller ile.

7 yorum:

  1. Ayakkabıya bayıldım! Giyilmeyeceği günler için yapılacak şeyler listesi de uzar gider, tablo gibi izlerim onu.
    Regl sancısı beni de acayip vurdu bu ay. Biraz havaların soğuması etkili oldu sanırım bunda. Ayrıca böyle durumlarda en rahat kıyafet neyse onu giyip, biraz iletişimi kesmek lazım dengesizlik başa bela bu dönemler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da dediğin gibi yaptım, üç gün boyunca rahat kıyafetlerimden, yatağımdan, çay fincanımdan ayrılmadım bir an bile. Ayın belli günleri kendi dengesizliğim, kaygılarım, sancılarım beni bile korkutuyor, neyse ki filmler ve çay var :)

      Sil
  2. Ne güzel anlattınnnn sıradan olan ne varsa yerle bir ettin şımarttın hep öyle yapıyorsun ve ben bu haline bayılıyorummmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sibel'im senin yorumunu görmek ne büyük sürpriz oldu!! Hep yaz bana, beğendiğin, beğenmediğin, katıldığın, sevdiğin ne varsa yaz. Sana bir blog açmamızı kafaya koydum ben, en kısa zamanda yapalım bunu.

      Sil
  3. Ne güzel anlattınnnn sıradan olan ne varsa yerle bir ettin şımarttın hep öyle yapıyorsun ve ben bu haline bayılıyorummmm...

    YanıtlaSil
  4. ben de. ben de. ben de. ben de. ve evet ben de !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim seninle sancılarımız, uykularımız, seslerimiz ve sessizliğimiz hep paralel, iyi ki de böyle.

      Sil