3 Aralık 2015 Perşembe

Bu hayatta gördüğüm en güzel şey


Şu surata hiç sıkılmadan ve başımı çevirmeden saatlerce bakabilirim, baktığım da oluyor. Rönesans tablolarından, Eva Green'den, bir fincan taze kahveden, Arizona kaktüslerinden, dalgasız ve turkuaz bir denizden bile güzelsin benim için kedi Şeker. Kedi Şeker, ben seninle konuşmazken ve karşılıklı oturuyorken, en verimli sohbetlerimi yapıyorum aslında, farkındasın değil mi? Kedi Şeker, kolumda uyuduğun ve gerinerek patini avuç içime yasladığın her dakika nasıl şükrettiğimi biliyor musun? Kedi Şeker ben sana bakarak kahkahalar attığımda sen de kedice gülüyor musun? Seninle daha ne kadar aynı şehirde yaşayacağız? Daha birlikte kaç uykumuz var? Kimse senin gibi susturamaz kaygılarımı. Zeytin burnundan öperim. 

2 yorum:

  1. "ya haydaa" dedim okurken. bak şimdi de eva green güzelliğine hayranlık çıktı başımıza :).
    şeker ne güzel, aslında kediler ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bu benzerlikleri okumak, şaşırtan ve mutlu eden bir şey. Kedilerimiz en az Eva Green kadar güzel, o da kesin! :)

      Sil