6 Kasım 2015 Cuma

Mevsim normalleri

Önceki iki günü kendime çok iyi gelen, ruhumu onaran iki kadınla, çok güzel mekanlarda geçirdikten sonra, bugün evde, yorgan altındayım. Biraz kaygılı, sıkıntılı bir haber aldık, şok içindeyiz ama geçmiş olan iki güzel günün etkisiyle, hafif onarılmış, hafif yorgunum, ''mevsim normalleri'' diyelim işte bu duruma... Hatta bir de çizimini yapalım bu ruh halinin, şuraya koyalım.
Kadıköy'e altı ayda bir gidiyorum ama tam gidiyorum, Emek beni keşfettiği, sevdiği ne kadar cafe, dükkan, butik, kahveci varsa götürdü ve gezdirdi. Kızkardeş işte, tüm komiklikleri, derinlikleri ve güzellikleri, yıllardır birlikte keşfediyoruz. Bant Magazin'in en az dergisi kadar samimi ve 'indie' mekanını en çok sevdim, en rahat kanepesi hemen evimizmiş gibi oldu. Yeldeğirmeni'nin sokaklarında hep fotoğraflarını gördüğüm duvar resimlerinin, o devasa boyutlardaki eserlerin de birine rastlamış oldum, hayran kaldım. Her zamanki gibi bir Gratis görünce, şekerci dükkanına dalmış çocuklar gibi olduk, Emek'in tavsiyesiyle 'en en en kırmızı' ruju kaptım. Umuyorum bir dahaki karşı yaka ziyaretim altı aydan daha kısa süre önce olur. 



Bir önceki günü de annemle, bu sefer benim onu Beşiktaş'ta en sevdiğim cafelere ve dükkanlara sürüklememle geçirdik, umuyorum o da benim kadar mutlu oldu, birlikte maddi ve manevi olarak hafiflemiş bir şekilde evimize döndük. (Tatlılar bu hafiflemeye dahil değil) Taraça Cafe benim öğrencilik yıllarımdan beri hem yemeklerine, hem dekoruna bayıldığım bir mekandır, hatunum da çok sevdi, artık birlikte daha çok gideriz. Ben ona, fotoğrafta boynunda olan pembe kedili şalı aldım, o bana çok güzel bir Mitolojik İmgeler kitabı aldı, hala aynı şehirde olduğumuz ve birlikte büyümeye devam ettiğimiz için, bir kez daha minnet duydum.

Bir sürü sokak kedisi ve köpeği bize eşlik etti bu iki gün içinde, bir sürü de kahve ve çay. Soğuk günlerin atkıları, üşümeleri, bir yerlere girip ısınmaları döndü işte. Zihni arındırmak için güzel yüzlere ve güzel yerlere daha sık bakmak lazım. Bir de annem, aldığı fotoğrafçılık eğitimini, kaktüs sevgisini, renklerini ve kadrajlarını birleştirip, her Instagram karesiyle beni mutlu eden annem, bugün böyle bir kompozisyon çekti, çok beğendim ve paylaşmak istedim. @mama.cactus olarak izleyin hatunumu, bol bol kedi Şeker de çıkacak karşınıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder