7 Ocak 2010 Perşembe

where the wild things are





o kadar mutluyum ki! o kadar heyecanlıyım ki! tanıdığım herkesi arayıp, uyandırıp ''buldum buldum onu buldum kalk çabuk!'' demek istiyorum, zor duruyorum. ama yarından itibaren tek tek bulup izleteceğim hepinize, öncesinde kendim sayısız kere daha izledikten sonra. yine heyecanla kelimeleri ve cümleleri birbirine kattım, anlatamadım.

ben küçükken, çok küçükken, annemin bana geceleri okuduğu bir kitap vardı. her kelimesini ve her resmini ezbere bildiğim, muhteşem canavarlarla dolu, yabani bir ormanda geçen bir kitap. birde kendini canavar sanan, kuduruk bir küçük çocuk. fazla kudurduğu bir gece, yemek yemeden odasına gönderiliyor ve olanlar o gece başlıyor, büyüyen ve büyüyen bir sarmaşıkla... ismini de kendisini de hiç bulamadım o kitabın, çok aradım ama 20 yıl öncesinde kaldı gitti o kitap.

sonra geçen gün.. annem tesadüfen filmini bulmasın mı bu kitabın ?! ben bir havalara uç bir sevin bir coş. filmi spike jonze yönetmiş, izlerken ''vay bee.. vay bee'' derken aklımdan geçmedi değil. sağolasın spike jonze, büyük adammışsın. tüm o vahşi hayvan seslerini içimde taa derinlerde buldum yine izlerken, sevinçten gözlerim doldu, kahkahalar attım, yatağın üstüne çıkıp zıplamadığım, tepinmediğim kaldı.

sadece izlemenizi istiyorum. ayrıca iki sene önceki doğumgünümde bana ''sleeping beauty''yi hediye eden anneme, yine beni kendi yarattığı müthiş çocukluğuma döndürdüğü için çok teşekkür ederim. hayalmeal hatırladığım, harika renkler ve seslerle dolu kağıttan dünyamın ve aurora'nın peşinden gidiyorum, uyuyorum şimdi. birkaç harika resimle beraber.

4 yorum:

  1. heyecan verici bi hikayeye benziyor üstelik resimleri pek bir şirin pek bir harika :)

    YanıtlaSil
  2. peluşuum lütfen hasanla beraber izleyin bunu o kadar güzel ve sihirli ve tatlı bir film ki! kitabını bir bulsam hepimize birer tane alacağım.

    YanıtlaSil
  3. tamam ben hasana söyliyim bulsun filmi izleyelim :)meraklandım bnde

    YanıtlaSil
  4. Satırlarını okuyunca nasıl mutlu oldum bilemezsin, bir o kadar da mahcup.. Okuduğum masallara gülen o mutlu küçük kız, o dolu dolu kahkahaların, hepsi herzaman benimle. Bir yanı hep çocuk, bir yanı benden olgun, canım prenses kızım benim, varolduğun için çok şanslıyım.

    YanıtlaSil