10 Ocak 2010 Pazar

tanışmak


tanıştığım insanları büyük ihtimalle hemen seviyorum.
tanışmadan zaten sevmiş olduğum insanlar da var. dün öyle biriyle tanıştım. ve merve'ye gerçek bir hanımefendi olduğunu, hüzünden arınmış ve trajikomik durumları geride bırakmış halininse kendisini eğlendirmeyeceğini, hep böyle kalmasını ve müthiş bir sinema karakteri olarak kendisine ilham vermesini söylemek isterim.

ama malesef, yazılmamış yasalar gereği, böyle kadınlar, sen, ben, o.... sık sık kalp kırıklığı ve karşılık göremeyen duygu yoğunluğu ile baş edeceğiz. kah elimizden tutan biri olsun, kah kendi başımıza geziyor olalım. aklımız hep bir yerlerde kalacak, birinde, çoğu zaman. kadının kadına verdiği gücü erkek kadına verebilseydi, en mutlu ve en sevilen bizler olurduk. büyük ihtimal. sanki herşeyi yaşamadan herşeyi görmüşüz, ellerimizi çekmişiz elimizin altındakilerden. azla mı çokla mı yetiniyoruz, onu düşünmedim bile. birşey hep eksikti ve o hali çok güzeldi.

yeni resimlere, yeni filmlere ve yeni sözlere ihtiyacımız var. bu yüzden de umutsuzluklarımızı görmezden gelip belki de sadece bizim gibilerin takdir edeceği işler üretmeye davet ediyorum kendimizi.

1 yorum:

  1. Bu davete uymaktan başka yapılacak bir şey yok zaten. nitekim ne kadar uğraşırsak uğraşalım değişemeyeceğiz. Ama böylesi de güzel.

    Gün doğmadan neler doğar.

    Nice to meet you (:
    Aklımda bir yazı yazmak vardı bu gün ama taşınma-taşınamama mutsuzlukları aldı götürdü dün geceden kurduğum bütün cümleleri.

    YanıtlaSil