25 Ocak 2010 Pazartesi

confessions of a drama queen


hayatım filme çekilecek olsa, ismi bu olurdu. burdan film gibi bir hayat yaşadığım çıkıyorsa, buna ayrıca gülümserim. ola ki diyorum, hiç işiniz gücünüz kalmadı da çekiyorsunuz filmimi, lütfen Nancy Meyers çeksin. ben bir Nancy Meyers karakteriymişim, bugün son filmi It's Not Complicated'i izlerken fark ettim.

Diane Keaton da oynayabilir beni, Meryl Streep te, hatta isterse Mel Gibson da oynayabilir, hiç mühim değil. yeter ki filmin seyrinin değiştiği, o içine kapalı kadının zorla dışına çıkarıldığı ve yüzünün gülmeye başladığı sahnelere bir an evvel gelelim. koltuğumuza yayılalım ve ''heh hayat şimdi birşeylere benzemeye başladı.'' diyelim. Kate Winslet'in Holiday'de o herifin suratına kapıyı çarpıp ''Yeess!!'' diye bağırdığı sahneyi bilir misiniz? O ne içten bir rahatlama çığlığıydı.

hiçbir film başladığı gibi bitmez değil mi, şeylerin tuhaf bir biçimde değiştiği bir an mutlaka vardır. dramalarda da, sabun köpüklerinde de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder