26 Ocak 2010 Salı

bad hair days


saçlarla ilgili sorunumu paylaşmak isterim.

uzun süre belime kadarken, sürekli aynanın karşısına geçer küt olsa nasıl durur diye bakardım.

sonra iki makas darbesiyle omzuma kadar kestim. anında da pişman oldum.

saçımı hiç kimyasallarla boyamadım ama hep kızıla boyamayı düşündüm durdum.

lise 1'in yaz tatilinde en iyi arkadaşım mora, ben pembeye boyadık kafalarımızı, banyodan banyoya akan boyalarla. bu da bir başka rezillikti.

2005 kahkül faciasından bahsetmeyeceğim bile.

sonunda geçen kış, tavuk g.tü diye adlandırabileceğim bir model kestim. rahatladım, bir süre için.

şimdi küt oldular, hep istediğim boydalar. ama nedense yine olmuyor, olamıyor.

saçlarla ilgili asıl sorun, uzunlarken hep kısa halini merak etmeniz, kısa olduğu anda da uzun halini özlemenizdir.

2 yorum:

  1. acaba kel olsak daha mı iyi olurdu ya ? neden bu saçlar hep sorun? aklıma geldi daraldım yine :/

    YanıtlaSil
  2. en son bir sene önce kestirdim saçlarımı.
    uzun bir süre 4 parmak uzunluğunda karma karışık ve pespayeydiler. ama ben onları seviyordum. sonra hoop diye bir kalemle topuz yapıvermeyi özledim. Uzatmaya karar verdim. şimdi de pek kezban, pek sıradan, kişiliksiz geliyorlar. keseyim diyorum ama hep o "biraz daha uzasın hevesimi alayım" engel oluyor bana.

    ay bad hair day evrensel bir lanet.
    tombik yanaklarım olmasa keseceğim 3 numara. sen sağ ben selamet...oh mis..

    YanıtlaSil