23 Ocak 2010 Cumartesi

kardan keyif alabilme yolları


cumartesi gününe sınav koyan bir okulumuz var, bu bahaneyle yollara döküldük topluca. herkes karın zorluğundan ızdırabından yakınırken ben içimden ''hehehe çok güzel lan tutmuş baya'' şeklinde, kara aç bir bünye olarak gezindim tüm gün. kah sevgilimin kafasından aşağı karları boca ettim, kah üşüyen tatlı arkadaşımın içine buz gibi karları attım, karda fazladan çekilmez olurum. aynısını da beklerim. şimdi önümüzdeki üç gün sokağa çıkmanız gerekir ya da evde kalmanız gerekirse -o size kalmış karışmıyorum- bundan maksimum keyif almanızı kolaylaştıracağım dostlar..

1. kalın çoraplar ve sağlam botlar giyin. ayaklarınız ıslakken dünyanın en güzel karı da yağsa sizden mutsuzu olmaz o an.

2. yürümek. bu canım havayı tarfikte sürünerek geçirmeyin, baktınız olmuyor, inin yürüyün. böyle tıpış tıpış, karları eze eze, o sesi dinleyerek.

3. ola ki düştünüz poponuzun üstüne, gülün. başkası mı düştü, daha çok gülün. çeşitli patinajlarla sessizce yere oturan insan komiktir ve bu ayıp değildir.

4.sıcak çikolata. evdeyseniz de dışardaysanız da, üstü kremalı kocaman bir fincan sıcak çikolata ve kucaktaki mırrlayan kedi, karın keyfini üç beş kat arttırır. kedi yoksa köpek te olur. ama bir tüy yumağı illa lazım elin altında.

5. kardan keyif alan bir arkadaş.bir tane ya, bir tane istiyorum. sizde varsa bana da gönderin ya da beni de çağırın. kara insan gömmek, kafasına toplar atmak, yuvarlamak istiyorum birini, izin verseler daha da mutlu olurdum.

6. kış şarkıları. favorim joni mitchell'dan river. hüzünlü ve yumuşak, ama zaten kar fazlasıyla neşeli olduğundan, dengelemek lazım.

fotoğraftaki çiçeklere rahmetli babannecik kokina derdi, gerçek ismini bilmiyorum ama kokina demeyi seviyorum ben de. okulda çektim bu fotoğrafı, kendisine ithafen.

3 yorum:

  1. uzun zamandır böyle tutan kar olmamıştı sanırım istanbulda.ne de güzel bavulumla apartmana yürürken bütün ağaçlara,arabalara üzerinde kar olan her şeye dokundum.izmirden sonra çok soğuk geldi buranın havası tokat gibi.iyiki bütün kazaklarımı getirmişim.yanına gelmeyi çok isterim kar oynarız ama yollar beni ürküttü zorlu bir yolculuk geçirdikten sonra.biraz ulaşım elverişlli olsun oynayalım en azından karlı fotoğraflarımızı yollarız birbirimize :)

    YanıtlaSil
  2. hı hı kokina onların adı.

    YanıtlaSil
  3. fakin pms.. bugün devasa bir kardan adam yapacaktım böyle gazetelere çıkacaktı, yatağımdan bile çıkamadım.

    YanıtlaSil