18 Ocak 2010 Pazartesi

luka

If you hear something late at night
Some kind of trouble. some kind of fight
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was

ne de tatlı bir tınısı vardır. tüm pazar günümün fon müziği oldu. arada bir şekere baktım, sabah oyun oynarken elimi fena çizmişti, sitem ettim. sonra sayfalar dolusu yazı yazdım, alt metin yazarak en saçma işleri en müthiş gösterebilme ilüzyonuna bir kez daha şaşırdım. ve sonra herkesi kafamdan yazdığım alt metinlerle algıladığımı fark ettim. geçen hafta herşey ve herkes ne kadar önemli idiyse, bu hafta o kadar önemsiz, minik, soluk. bu sanırım iyi birşey. çünkü kendimi paralamıyorum.

hayat, üzerine atıp tutması pek kolay, pek keyifli birşey. nasılsa ne dediğinize hiç aldırmıyor, duymuyor bile. biz de onu duymamak için yüksek sesle güzel şarkılar dinliyor ve pazar günleri nispeten iyi geçerse minnet duyuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder