22 Eylül 2011 Perşembe

yaz sonu tedirginliği

depresif yazılar yazmayacağım, kendime söz verdim. gerçekten daha sonra okuduğumda keyif almak istiyorum kendimden. ama şuan keyifli biri olmak öyle zor ki. ayaklarım buz gibi, kedi ısınmak için dibime kadar girmiş, moda bloglarına bakıyorum sayfa sayfa, bir gözüm telefonda.. umutsuz ve sıkıcıyım. keyiflenmek için kırmızı rujumu sürüyorum, yok, o bile işe yaramıyor. keşke sigara içiyor olsaydım, böyle zamanlarda yapmak için güzel bir eylem.

hava iki gündür kapalı. bunun beni çok mutlu hissettirmesini beklerdim, playlist'leri arasında ''rain'' diye uzun bir liste bulunan, her yağmur yağdığında bir süre aval aval izleyen, shirley'e yazdığı muhteşem şarkı için sonuna kadar hak veren ben, yağmur yağdığı için tedirgin ve mutsuzum. kış için hazır hissetmiyorum. karanlık ve soğuk günler gözümde büyüyor, katlanılmaz görünüyor. yeni bir depresyona da hazır hissetmiyorum. palto, yorgan, eldiven, kalorifer... hiçbirini görmek bile istemiyorum.

lütfen birkaç parlak, sıcak yazgünü daha.. ve lütfen birisi bu gece bana çay yapıp, en berbat romantik komedileri izlerken yanımda olsun.

5 yorum:

  1. Sana çay demlemeye geleyim.Birlikte izlemek için Breakfast at tifanny's i de indirdim bak.Hadi birazcık gülümse şimdi

    YanıtlaSil
  2. ah bana en iyi geleni nasıl da bilir.. moonriver'ın ilk melodileri bile yeter içimi huzurla doldurmaya. hadi beraber izleyelim yaprak'ım.

    YanıtlaSil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=-6krFBlOx-M&feature=related :)

    YanıtlaSil
  4. o yorum da güzelmiş. ama en güzeli en klasiği,
    http://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88&feature=related

    ah o nasıl bir zarif sestir..

    YanıtlaSil
  5. bence onu değil de sex and the city yi izleyelim diyorum ben. hem günümüz gerçeklerinden de kopmamış oluruz :D bu söylediğin şeye benim de baya bi ihtiyacım var lülük. kızlar gecesi yapalım mıaaa?

    YanıtlaSil