14 Eylül 2011 Çarşamba

tanrım beni mükemmel bir kadın yap


bana biraz audrey hepburn zerafeti ver. kalmadı mı? grace kelly de olur.
azıcık brigitte bardot seksapeli. azıcık. bikinili halinin mümkünse.
marilyn monroe kahkahası sonra. kocaman. neşeli. dertsiz gibi.
rita hayworth çekiciliği bir de. en azından gilda.

sonra sonra...

natalie portman zekası
kate winslet anaçlığı
gwenyth paltrow asaleti
mila jovovich özgüveni.

mükemmel hissetmek istiyorum. kuşe kağıt üzerine basılı, yapay bir kusursuzluk istiyorum. pudra rengi, zümrüt yeşili, parlak kırmızı renklerde olmak ama siyah-beyaz görünmek istiyorum. lütfen.

5 yorum:

  1. buna benzer şeyler bende istiyorum.özellikle kuşe kağıt gibi bir ten.

    YanıtlaSil
  2. =) keşke bir gece böyle bir iksir kaynağı bulup sabaha kadar içinde yüzsek!

    YanıtlaSil
  3. peluşum, fotoşoplanmış tenlerimiz olsun bence :)

    papercut'ım, istediğin iksir olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar özelliği karıştırınca mide bulandırıcı bişey çıkabilir ortaya. Bence haline şükret. Vardır bi bildiği tanrının. :)

    YanıtlaSil
  5. heheh haklısın, tuhaf bir bulamaç ta oluşabilir. ben elimdekiyle yetineyim en iyisi :)

    YanıtlaSil