14 Eylül 2011 Çarşamba

iki cadı, bir gece, bir sahilde


hazır mısın papercut? kazanın altını yakıyorum..

bu gece ''gerçek aşk'' iksiri hazırlıyoruz, iki cadı.

bir avuç hanımeli çiçeğini atıyoruz kazana, bir bardak köpek öldüren şarabı, iki adet şahsımıza ait aşk mektubu, bir william blake şiiri, tercihen mürekkeple yazılmış, bir tane izinsizce alınmış kuş tüyü (kumru tercih meselesi) bekletilmemiş deniz suyu, bir avuç ıslak kum, iki adet uzaklardan gelip aynı kumsalda buluşmuş deniz kabuğu, bir adet saç teli senden, bir adet benden, saç telleri kazana doğru süzülürken fısıldıyoruz;

''asla uğraşma aşkını anlatmaya,
aşk varolur yalnızca dile gelmeden;
nasıl hareket ederse soylu rüzgar
sessizce, görünmeden. ''

ve kahkahalar eşliğinde şaraplarımızı içip dans ederek iksiri tamamlıyoruz. artık istediğimiz erkek bize aşık olabilir.

7 yorum:

  1. Hayatımda aldığım en güzel hediye ne bilmiyordum şu ana kadar. O kadar sevindim ve duygulandım ki aklımı toparlayıp yazamıyorum bile. Bana nasıl sesleneceğini nasıl da anlamışsın uzaklardan yaa =)

    YanıtlaSil
  2. anlarım ben, çünkü bizler birbirini anlayan cadılarız :)
    bu arada yukardaki tablo benim en sevdiğim ressama, waterhouse'a aittir, bence o kadın bizim büyük büyük büyük büyük büyük büyük annemiz :)

    YanıtlaSil
  3. O çizdiği, resimde yarım kalmış çember koruma çemberi ve biz onu bugün içimizde keşfettiğimiz gücümüzle tamamlamış olduk bence. Artık biz çemberin içine kaçtığımızda dışardan kimse ve hiç bir şey bize zarar veremez (:

    YanıtlaSil
  4. ben de geleyim cadılar. ben de kemiklerimi kıracak bir aşk İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  5. bu düşünce kendimi fena halde iyi hissettirdi, içine sığınacak bir çemberimiz var artık..

    emek, şairane ve bedbaht bir aşkın peşine düşmüş, gözyaşı ve kahkaha feda etmeye kararlı, cadı kanı taşıyan herkes bu iksirden faydalanabilir...

    YanıtlaSil
  6. tarihe bir göz atınca cadılar için gözyaşı kaçınılmaz sanırım, cadı kahkahası ise zaten meşhurdur (:

    YanıtlaSil