2 Eylül 2011 Cuma

bak eylül...


senden gerçekten sıkıldım. tüm bu drama krizlerinden, arıza çıkarmalarından, tereddütlerinden, ''istediğim an, istediğim olsun'' halinden. gittikçe daha çekilmez oluyorsun. o kadar olay çıkardın, ağladın, içtin, noldu? noldu cevap ver noldu?!! ben sana söyleyeyim, yine korktuğun, etrafı ayağa kaldırdığın hiçbirşey olmadı, herşey gayet yolundaymış, kendine göre mantıklı gerekçeleri varmış ve sen boşuna kafasını bıkbıkbık yemişsin adamın. kendi arkadaşlarına da yazık, mecburlar mı her içki masasında senin özel hayatını dinlemeye? ayıp ayıp, biraz çeki düzen ver kendine...

5 yorum:

  1. oha lan bana söyleyecek laf bırakmamışsın,benim sözlerim lan bunlar!

    YanıtlaSil
  2. ehahe insan kendinden bıkınca direk başka akılları ödünç alıyor demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. afferim ama sevdim, yeri geldiğinde insan kendi ağzına kendi sıçmalı yeri geldiğinde de kendini kah öpüp kah okşamalı

    YanıtlaSil
  4. bunları yazdıktan sonra susup bi kenara çekilip "haklısın abi" falan dediğini hayal ettim ehehe =)

    YanıtlaSil
  5. heheh cidden öyle oldu, bir rahatladım, sinirim geçti, hak verdim sonra kendime, uzlaşıp rahatladık :)

    YanıtlaSil