24 Temmuz 2011 Pazar

kayısı ağacının gölgesinde




püfür püfür esen bir köşe bulduk.

kafamı kaldırıp baktım, bir sürü, bir sürü ufacık kayısı.

o kocaman bir hamburger yedi, ben doktorun izin verdiği en tatsız şeyi yedim menüdeki.

fotoğraflar çektim hemen. anlar kaydedilmeli.

müthiş müzik zevki olan arkadaşımız da geldi. üç olduk.

tatil planları başladı. en sevdiğim planlar tatil planlarıdır. araba yolculuğu olacak.

bodrum en karlısı. hasanı görmek var ucunda. gümüşlükte de buket var. kalenin önündeki kediye de uğrayıp bir çayını içmek var.

sonra su tabancalarına baktık, modelimizi seçtik.

sonra eve geldim. yaprak ilham verdi. gerisi kendiliğinden geldi.

güzel bir cumartesi. şimdi de velvet underground çalıyor. perde dans ediyor.

1 yorum:

  1. Aynı Bir kuyuda hazine beklersinde canavar çıkacak gibi resminiz çıkmış ilginc
    tatil dedinde bnde antalya olmpos u tavsiye ederim ordada asmalıkösk pansiyonu hem ucuz hemde sakin mükemmel bir yer

    YanıtlaSil