13 Temmuz 2011 Çarşamba

hayvanlarım


siz gergedan yavrusunun ne kadar sevimli ve muhteşem bir yaratık olduğunu bilir misiniz? pörtlek gözlü gergedan yavruları istiyorum.

peki ya benim yedi yaşındayken ananemin bahçesinde serçe parmağım boyutunda bir örümcek beslediğimi, o örümcek için itinayla sinekler avladığımı ve ağına bıraktığımı, onun sineği salgılarıyla kaplayıp tüketmesini hayranlıkla izlediğimi, hala da en sevdiğim küçük yaratıkların örümcekler olduğunu bilir misiniz? ismi charlotte'tu örümceğimin bu arada, küçükken hayvan çiftliğini (charlotte's web) izlemiş olanlar bilir, örümcek charlotte'u.

hayvan çiftliğini izledikten sonra takıntılı olduğum bir diğer hayvan ise domuzlardır. en büyük hayallerimden biri, ilerde sahip olacağım çiftlikte bir domuz ağılımın olması. kocaman bir çamur havuzu yapacağım ve içindeki beş tane pembe toparlak domuzumla oynayacağım. neşeli homurtularımızı herkes duyacak.

bir tane de rakunum olacak. rocky racoon. dans edeceğiz ve çöpleri karıştıracağız.

en çok düşkün olduğum ise tilkiler. saatlerce izleyebilirim tilkilerin güzelliğini. ismi vixen olan, elbette dişi, parlak kızıl tilkimle beraber uyuyacağım, onun sivri kulaklarını öpeceğim her sabah.

farkındayım, çok geniş bir alana ihtiyacım var.

4 yorum:

  1. benim 2 balinam, 4 filim, 3 atım ve kedilerimle arkadaş olsunlar o gün =)

    YanıtlaSil
  2. harika olur :) demek ki okyanusun hemen dibinde, yanyana iki tane devasa arazi alıyoruz kendimize. akşamüstü çaylarımızı senin atların ve benim gergedanlarımın yanında içeriz.

    YanıtlaSil
  3. Rakunu ben bir kaç yıl evvelden kaptım. Benimdir!

    YanıtlaSil
  4. örümcek charlotte ı biliyorumm.minik büyümeyen pembe domuzlar var onları seviyorum bende mni miniler. atlarda olsun çita istiyorum ben bir de böyle sarılıyım oynıyım.

    YanıtlaSil