11 Temmuz 2011 Pazartesi

if you close the door...


herkese ve herşeye küsüp, yatağıma saklanıp, günlerce çıkmak istemediğim zamanlar oluyor. bunlarla baş etmeyi öğrenince büyüdüğüme ikna olacağım.

edie sedgwick'e sardım yine bu aralar. onunla yapılmış röpörtaj videolarını buldum, açıyorum, fonda onun sesi varken daha güzel geliyor herşey. özellikle de aynı anda velvet underground, david bowie, patti smith falan da açıksa paralel başka bir programda... odamın içinde yetmişler varmış gibi. kolayca kapılabilirim. aşık bile olabilirim edie'ye.

bu aralar herkes ayrılıyor çevremde. çok farklı sebeplerle, yavaş yavaş ya da çat diye. en güzelinden, en sevimsizine, çiftler dağılıyor. ben de üzgün bir şekilde izliyorum olanı biteni, iç çekiyorum. ne tuhaf diyorum, bir gün biz de başka birinin üzgün gözlerle izlediği, sebebini merak ettiği bir ayrılığa uğrayacağız. gel de dramatikleşme şimdi..

bugün yaz okulum başladı. altı yıl önce hazırlığı okuduğum, kenarı köşesi abuk subuk anı dolu, bir daha önünden bile geçmem dediğim binada. içeri girer girmez nefret ettim. bir ay boyunca da, temmuz sıcağında, nefret ederek gideceğim.

altı yıl önce, gölgesinde otururken, birine aniden ve çok derinden aşık olduğum ağaç altını da gördüm bugün. bir saniye önce gayet normal bir insanken, bir sonraki saniye aşıktım artık. bir daha da hiçbirşey yolunda gitmedi.

bu maddeler biraz kasvetli oldu. yağmur yağsa keşke.

8 yorum:

  1. "herkese ve herşeye küsüp, yatağıma saklanıp, günlerce çıkmak istemediğim zamanlar oluyor. bunlarla baş etmeyi öğrenince büyüdüğüme ikna olacağım."
    Sarılmak istedim sana. Balkona çıkıp göğe bakalım

    YanıtlaSil
  2. sarılmış kadar oldun, mutlulukla gülümsedim gökyüzüne, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Şey bunu okuyunca sil. Son yorumunu yayınladım ama yayınlanmamış gözüküyo. Belki düzelir, belki sende yayınlanmış gözüküyo da olabilir. yanlış anlaşılma olmasın diye açıklama yapayım dedim :)

    YanıtlaSil
  4. ben örneklerinden birini tecrübe etmekteyim şuan :/ acaba fazla mı duygusal insanlarız eylül?

    YanıtlaSil
  5. öyleyiz, bunu sorgulamaya bile gerek yok. üstüne bir de kırılganız, rüzgar esse çıt diye birşey kopuveriyor içerlerde, bir de hassasız, ne olacak bu kadar hissin sonu.. hiç bilemiyorum. iyi olmanı istiyorum ama.

    YanıtlaSil