22 Temmuz 2011 Cuma

hey little train, wait for me

ağlayarak dans etmek ne güzeldir. gülerek de. susarak da. sevgilinle, en iyi arkadaşınla, hiç tanımadığın biriyle, kız arkadaşınla, tek başına. ay ışığında, mum ışığında, öğle güneşinde, karanlıkta. çıplak ayakla, topuklularla, babetle. travis'le, badly drawn boy'la, beatles'la. bir sürü insan izlerken, kimse ilgilenmezken, sadece bir kişi seyrederken. nefesin kesilene kadar, ayakkabı vurana kadar, şarkı bitene kadar.

ben kendimi en çok, dans ederken severim.

2 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş.dans etmek gerçekten insanın yaşam enerjisini yükseltiyor.bunların arasında ben en çok tek başıma dansediyorum sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) ben de malesef (ama belki de iyi ki) en çok tek başıma dans ediyorum :)

    YanıtlaSil