6 Haziran 2010 Pazar

yağmurlu pazar günü yazısı


elbette pek hoş olmayacak. günlerden pazar olunca kim ve ne hoş olabilir ki? günlerden pazar, renklerden sarı, hayvanlardan arı. beni hasta ediyorlar.

ağlamak istiyorum, içim temizlenene kadar ağlamak istiyorum. eminim bir başlayabilsem, çok huzur verici olacak, ama bir damla bile yok görünürde.

gitmek de istiyorum ama sevgili merve bu konuda bir yazı yazmış bile, onun blogundan copy paste yaparsam ayıp olabilir.

travis ardı ardına ''pretty soon you will see, tears in my eyes'' diyor çok tatlı bir aksanla. zaten travis ne derse, çok tatlı bir aksanla ve hisle der.

birgün huzur bulmayı ve bir bütün olmayı dileyeceğim. dilek tutmak için halim olunca. ama o kadar içten dileyeceğim ki, nasıl şimdiye kadar temiz kalple tuttuğum her dilek gerçek olduysa (epey de zor şeyler gerçek oldu) bu da birgün olacak. bütünleşeceğim.

3 yorum:

  1. ben sanırım hiç temiz kalpli bir insan değilim.gerçek olmuyor dileklerim. ya da yıllar sonra oluyor. belki de evren doğru zamanı bekliyor.

    işte ben de böyle kaderci bir insan oldum eylül.

    ah ah pazar günleri bir gün öldürecek beni.

    YanıtlaSil
  2. evrenin çok tuhaf bir düşünce yapısı var. ben tam anlamıyorum onun sürprizlerini. ama eğlendiği kesin..

    bu arada demin bloguna tıkladım ve karşıma ''bu bloga davet edilmediniz, nereye giriyosunuz böyle elinizi sallaya sallaya.. dışarı!!'' gibi bir yazı çıktı. marla ne oluyor? :)

    YanıtlaSil
  3. bir takım düzenlemeler yapıyordum ondandır (:

    YanıtlaSil