23 Haziran 2010 Çarşamba

dear buttercup



sana bir mektup yazdım, o yüzden buradan uzun uzun seslenmeme gerek yok. söylemek istediğim daha pek çok şey olsa da.. bir insan için mutlu olmanın ne demek olduğunu açık açık yaşıyorum şuan, seninle gurur duyuyorum, iyimserliğinle, güven ve cesaret kavramlarınla, paylaşabilme yeteneğinle.

önümde düzgün bir örnek olması da mutlu ediyor. benim fikirlerim ipe sapa gelmez çünkü, iyi anlamda etkilenmem gerek doğru düşünebilmek için.

bu elbiseyi senin için beğendim. bence çok uğraşsak dikeriz biz bunu.

3 yorum:

  1. çok güzelmiş eylüüül bayıldım ben buna, gerçekten dört koldan girişsek dikeriz, deniz kızı pulları gibi eteği ehehe zx. ayrıca mektubumu sabırsızlıkla bekliyorum : ) çok duygulandım ben, herşey çok güzel olucak, bu mutluluk hepimizi sarsın ve kitleler halinde mutlu mesut yaşayalım,güzel gözlerinden öper, tablolara başlamanı emrederim!! canım benim, canım...

    YanıtlaSil
  2. Canım kızlarım, bence uğraşmayın bu elbise ile.
    Size de yazık olur, elbiseye de.. :))

    YanıtlaSil
  3. eheheh ve Rezzan Teyze'den oldukça mantıklı ve gerçekçi bir yaklaşım :D

    YanıtlaSil