26 Haziran 2010 Cumartesi

peter pan laş tır dık lar ımız dan mısın ız

büyümediğimi hissediyorum. bir giriş yazmaya halim bile yok, günlerdir kendi kendime girişi yapıyorum zaten. sanki çevremdeki herkes kendisi için doğru adımları atıyor, herkes hayatı olması gerektiği gibi yaşıyor, bense geriye doğru adım adım gidiyorum.

hep böyleydim ama. büyüme korkusu hep vardı bende, yaşımın gerektirdiği herşeyden de hep itinayla kaçtım. bir yandan da merakla izledim büyüyenleri.

yakın bir arkadaşım hayatını bir insanla paylaşmaya karar verdi. yakın bir arkadaşım yurt dışında okumak,yaşamak istediğini biliyor. yakın bir arkadaşım sevgilisiyle yaşıyor, hayatını kiminle geçireceğini biliyor. yakın bir arkadaşım da onun sevgilisi. yakın bir arkadaşım hangi işte çalışmayacağına karar verdi en azından. yakın bir arkadaşım ağır şartlarda çalışıyor, ilerisine yatırım olarak.

ben.. hiçbirini istemiyorum. hepsi fazla geliyor, iki beden büyük geliyor, dört beden küçük geliyor.

ben bir korkak gibi, yatağımın altında, saklanarak yaşamak istiyorum. tercihen sekiz, en fazla on sekiz kalmak istiyorum.

benden bir halt olmayacağına kalıbını basan aile büyüklerine selam ederim.

4 yorum:

  1. senden birhalt olmayacağına kalıbını basan aile üyeleri özür dilerim ama bok yesin :)

    her şey yavaş yavaş olur.ben şuan okuduğum bölümde hangi dalı seçeceğime bile karar vermiş değilim.üstelik istediğim iş ne hiç bilmiyorum. bir an gelecek ve işte bu diyceksin bence.o yüzden üzme tatlı canını meleğim.

    YanıtlaSil
  2. bilemiyorum ki balım, sanki çoktan oturmuş olmalıydı herşey, ''işte bu'' demiş olmalıydım..
    belki de yapmak istediklerimi çok iyi bilmem ama adım atmaya korkmam sorundur, çünkü adım atınca çorap söküğü gerisi, kapılıp gitmekten korkuyorum.

    benden bir halt olmayacağını söyleyen aile büyüğü bir elin bir parmağını geçmiyor neyse ki, geri kalanı için minnet doluyum.
    seni çok seviyorum demiş miydim? off hem de nasıl.. ben senin ilerde fotoğrafçı balerin ressam dergi editörü olacağını düşünüyorum, öyle hayal ediyorum. bunların hepsi tek bir meslek tabi ki.

    YanıtlaSil
  3. ben joker gibi olmak istiyorum her şeyden biraz bilgim olsun harıl harıl çalışmıyım ama sefil bir hayatımda olmasın işte öyle şeyler ne güzel olurdu senin sergilerini planlardık fotoğraflar çeker reklamınıda yapardık hatta modellikte yaparım hasanla sana ne zaman isterseniz :)

    YanıtlaSil
  4. Peter Pan değil de Uyuyan Güzel deseydin daha mı çok uyardı dersin? :)
    Yalnız şu aile büyükleri meselesi kötü koydu yahu! Kim bu büyükler desem saçma olacak, bi de soruyorum utanmadan..Ama ne biliim, elmalar armutlar karışmış biribirine.
    imza;
    Masaldaki Kötü Kraliçe :))

    YanıtlaSil