13 Haziran 2010 Pazar

we are the band.


biz hep. biz bazen. biz asla, asla yok.
uyumak için en güzel yeri biliyorum.
bizden daha çok ne mutlu edebilir beni.. sen bile değil.
beyaz new york tişörtlerimizi çerçeveletelim mi?
sen uyurken ben. ben hep, hiç bazen değil. seni. hep ve çok.
kelimeler dökülürken mantık bekleme.
sen mantık, ben his.
we are the band.
elin ve elim. sıcak ve soğuk.
sonic youth gürültüsü ve uyumu.
travis sükuneti ve yumuşaklığı.
moby zekası ve sadeliği.

kafamın içinde hep senin ritmin var.

senin bir ritmin var.

we are the band, man.

3 yorum:

  1. Bugüne kadar yazdığın bir çok yazıyı beğendim, ama bu , bu, bu... çok güzel olmuş lan !

    YanıtlaSil
  2. konu duygular olduğunda bunu senden daha iyi anlatacak birini tanımıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ikiniz de sabah sabah pek çok mutlu ettiniz beni. sizi ayrı ayrı çok sevdiğimi, beraberken daha da çok sevdiğimi söyler, öperim.

    YanıtlaSil