26 Nisan 2010 Pazartesi

kiss me kate



itiraf ediyorum, yıllardır Kate Winslet'e aşığım. oyunculuğunu, başarısını tamamen ayrı tutuyorum, yüzeysel biçimde fakat derinden bu kadının güzelliğine aşığım. yıllar içinde Hollywood kadınlarından Milla Jovovich, Gwenyth Paltrow, Sienna Miller, Juliette Binoche, Anne Hatheway gibi isimlere de platonik hisler besledim ama hiçbiri Kate Winslet kadar uzun sürmedi.

size daha önce de söyledim. ben kadınları severim. en çok bir erkeği sevmeyi tercih ederim gerçi. ama kadın her zaman daha güzel, ilham verici ve zarif benim için. güzellik kapatılması, kıskanılması, görmezden gelinmesi gereken birşey değildir, güzellik gerçek bir kavram olarak vardır ve takdir edilmelidir. (hatta bazen şu hayattaki tek misyonumun güzellikleri beğenmek olduğunu hissediyorum).
estetik felsefesi hakkında dersler, kitaplar ve düşünceleri geride bıraktıktan sonra, hala güzelliği ve estetiği saf, kuralsız beğenide buluyorum. bu yazı güzel kate için yazılmış olsun, shirley manson hakkındaki derin düşüncelerimi ise başka bir lezbiyen çağrışımlı yazıya saklıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder