6 Nisan 2010 Salı

gelen geçen

okul iyice çekilmez bir hal aldı. yok aslında okul değil, dersler. mütemadiyen kaşlarımız çatık, sinirimiz bozuk, kafamız dağınık. herhangi bir sunum sırasında hocasına kafayı gömen bir öğrencinin ilerde akademik kariyerinde bir şansı olur mu diye düşünüyorum.. gerçi akademik ya da değil-bir kariyer inşaası planım yok ama olan var olmayan var, olabilse o an çömçüreceğim kafayı. (çömçürmek; bir çeşit kafa gömümü telafuzu, sinirim bozuk dedim ama)

tek istediğim saatlerce bir masada oturup güzel kız kesmek. böyle mal mal bakınmak. ben güzel kızlara bakmayı çok severim, güzelliğin her şeklini takdir edeceksin, o görmezden gelinecek birşey değil. böyle rahat bıraksınlar, arka arkaya kahveler içip bir masadan gelene geçene bakayım. böyle hiç anlamı olmasın. gelsin geçsin. durmasın. beklemesin.

o arada birisi benim için okulu bitirsin, diplomamı hesapla beraber getirsin.

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bazen düşünüyorum, acaba öğrencilerin üzerinde hiç sahip olamadığın hakları iddia edince, saçmasapan yaptırımlarda bulununca falan cidden andropoza girince iyice zarar görmüş egon tamir oluyor mu, saçın çıkıyor mu, pipin büyüyor mu diye... ama yanlış anlama emek bunları senin için düşünmüyorum. başka başka insanlar için düşünüp çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. böyle kendi kendime yorumlar falan yazıyorum ben.. ah emek ah! :)

    YanıtlaSil
  7. eheheh naber nasılsın : )

    YanıtlaSil
  8. nolsun takılıyorum işte öyle :)

    YanıtlaSil