19 Nisan 2010 Pazartesi

gıda boyası sevici





içlerinde hangi kimyasalların olduğu ve dişlerimi kaç dakikada çürüteceği umrumda değil. şuanda dünyanın bir yerinde bu rengarenk kurabiyeleri yiyen birileri var değil mi? işte bu büyük haksızlık. ben haftalık gıda boyası ihtiyacımı sürekli aynı pamuk şekerlerden, renkli spiral çubuk şekerlerden ya da elma şekerlerinden karşılamak zorunda mıyım? buradan bana çikolata topları vaad eden peluşuma ve mutfakta bir anne, bir hanımefendi olan emeğime sesleniyorum, bana bunlardan yapın, şu domuzcuk gibi bata çıka yiyeyim. yiyelim.

3 yorum:

  1. canım bildiğin koska tahin helvasını gıda boyasına bulamışlar, kendinde yaparsın bunu :D ehehe cidden çok güzel görünüyorlar ya kıçıma başıma rağmen canım çekti :/ böyle tehlikeli tekliflerle gelme bana hepsinden 10ar adet yaparım görürsün öbür dünyaya obez halimizle geçiş yaparız.zx.

    YanıtlaSil
  2. bir de şimdi aklıma ne geldi bak,bodrumda ben yemek yaparken sen de yardım etmek istemiştin ve çok yavaş yapıyorsun diye sana kızmıştım. allahım gerçek bi anneyim !

    YanıtlaSil
  3. ehahe evet ya biber dolmasının içini boşaltıp temizlemeyi öğretmiştin bana, ben büyük bir titizlikle biberi ayıklarken de ''üff amma yavaşsın çekil bırak bana'' diyip hepsini kendin temizlemiştin. aynısını hazırladığın iç harcı biberlere doldururken de yaptın sonra. emek... artık gerçek bir anne olmaya hazır olduğunu düşünüyorum. o değil de, ben senin dolmalarını özledim <3

    YanıtlaSil