2 Şubat 2010 Salı

I'll never forget ya



şarkı sözleri daha da anlamlı bu aralar. sanki ben yazıyorum tanımadığım insanlar söylüyor. they said we'd never make it, my sweet joy. bir de güzel söylüyorlar ki.

dün gece uzun zamandır görmediğim kadar berbat bir rüya gördüm. kadın entrikaları. baş edilmez, anlaşılmaz, bitmez. sanki tüm gece boğuştum durdum, sabaha karşı pes edip uyandım. kadının kadını anladığı kadar iyi kimse anlamaz, kadının kadına ettiğini de kimse etmez. mütemadiyen üstün ırkız, hep te eksik bir yanımız. bu yüzden kabuslar ve rüyalar hiç tükenmiyor. birde tüm sabahıma oturan baş ağrısı var tabi, apranaxı da umursamıyor sağ gözümün üstünde dans ediyor kaygısızca.

irlanda'da olmak istiyorum. dublin'de geçen bir filmi fon filmi yaptım bugün kendime. benim fon filmlerim var, resim yaparken şarkı dinlemeyi uzun süre önce bıraktım. onun yerine dialogları ve mekanları güzel bir film koyup çizmeye başlıyorum. bugünkü film, dublin'de bir köyde geçiyor. herkesin öyle çok batıl inancı var ve herkes öyle sarhoş ki, aksanları da öyle tatlı ki. drink drink drink drink drink drink and fight! mottosunu doğuştan benimsemiş, güzel, çilli, keyifli insanlar. hava zaten mükemmel. ya londra ya dublin, hadi belki de edinburgh olsun. üçünden birinde yaşayıp gitmek isterdim. resmim de yarım kaldı. güzel gözlü üzgün bir kadını, gülümseteceğim ısrarla. yada kalemle. :)

3 yorum:

  1. bu ara bizimde çok beğendiğimiz bir yer var.Sandra Bullock'un oynadığı The Proposal filminin Alaska'da çekildiği yer.adını tam hatırlayamıyorum ama muhteşem birazda soğuk.yinede görülmeye değer.
    bazen ruhumun solmaya başladığını hissettiğimde böyle renkli filmler ve romantik komediler depolamak iyi geliyor.
    benide şu sihirli kaleminle gülümset lütfen.

    YanıtlaSil
  2. seni yarın yada öbür gün bizzat gülümseteceğim yavrım. proposal bende de alaska'ya gitme isteği yaratmıştı, çok sevimli bir kasaba değil mi, adam da sevimli aynı derecede :)

    YanıtlaSil
  3. evett hasanla adamın ailesinin yaşadığı evi satın almaya karar verdik bizim olucak :)

    YanıtlaSil