28 Şubat 2010 Pazar

haftasonu biterken..

*karaoke barlar herkese göre değildir. oto-kontrolü, mantığı ve sorgulamayı kapının dışında bırakacaksın dostum. iş arkadaşların müthiş bir şarkıyı katlederken fakat bunun her saniyesinden delice keyif alırken sen aklında binbir soru işaretiyle onları izliyorsan eğer.. sende hiçbir sorun yok. ben de pek anlamıyorum bu durumu. hatta içimden ''ne bu lan?!'' diyorum.

*bir karaoke barda yıllar önce biriyle ''bu bizim şarkımız olsun'' dediğiniz şarkı çalmaya başlar. gülümsersiniz, o şarkı artık herhangi bir güzel şarkıdan farksızdır çünkü. o zaman geçmişiyle hiç sorunsuz vedalaşmış olmak ayrı bir keyif verir, buna da içilir.

*adı batasıca kiki, ne seninle ne sensiz olamadık bu haftasonu.

*efe avustralya'ya gidiyor. haftasonunun ana konsepti buydu. pek zeki, neşeli, hassas ve yetenekli bir insanın neler yapmak üzere olduğunu izleyeceğiz uzaktan. maket oyuncaklar yapılırken de kulakları çınlayacak bolca.

*bu gece de üç bira içtim, üç sayısında birşey var martini ya da biraya bakmıyor, çarpıveriyor beni. ama ne ironiktir ki ayık kafayla etmeyeceğim laflar ettim ve çok ta iyi ettim bu sefer. yıkmadım, onardım. artık herkes önüne bakıyor.

son olarak, biliyorum benden üst üste bu kadar mutlu yazılar okumak doğal değil. ama zaten ne mutluluk ne üzüntü fazla kalmıyor ön planda, aldırmayın dostlar, bu da geçer. öyle güzel ki güller, bakıp bakıp sırıtıyorum istemsiz.. pazar günü bile pek canımı sıkmayacak bu hafta.

1 yorum:

  1. sana en çok yakışan da bu farkında mısın? hayal kuran, yerinde duramayan ve hep mutlu bir eylül, güzel kadın çok seviliyorsun, öpücüklerimle boğarım seni, elmyra...zx

    YanıtlaSil