14 Şubat 2010 Pazar

happy valentines day assholes


başlık bir arkadaşımın iletisinden aynen alıntıdır, devamını da yazmış çok öfkeli, sitemkar bir ileti, bayıldım çok güldüm.. gerçekten de tüm özel günler içinde en boktan olanıdır bugün. yıllarca sevgililer gününü bırakın, sevgililik ne demektir nasıl birşeydir anlam verememiş biri olarak bugün için demem gerekiyor ki;

çok mutlu bir gece ve çok mutlu bir sabahtı. bir sevgilim olduğu için değil, sen sevgilim olduğun için. içimden seni arayıp bunu söylemek geçiyor şuan, ama tutuyorum kendimi, işten güçten sıkıldığın bir anda açıp oku istiyorum, çok sevildiğini hisset,bir an kafan karışıp kaşların çatılsın, utanıp sıkıl, sonra dudaklarındaki ince kıvrım yukarı doğru kıvrılsın da istiyorum. ben hep istiyorum.

ayrıca, ikimizin arasında kalacak olan beyaz tişört hikayesi günün en güzel anıdır çocuk, saklayacaktık biz onu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder