1 Ağustos 2011 Pazartesi

günaydın bayan şeker




bu sabah saatim 8'e kurulmuş halde uyurken, yatağın ani hareketiyle uyandım. hareket sağımda solumda, bacağımın yanından omzuma, tuhaf biçimlerde devam ediyordu ki, durumu idrak ettim. şeker ufak parmağım kadar bir pervaneyi kovalıyordu. bunu benim üzerimde yapması kasten midir bilemiyorum, çünkü üzerimde zıplayarak beni uyandırmayı gerçekten sever. kendisini kibar bir ayak darbesiyle yataktan aşağı attım. biraz sonra başucumda ne varsa devirerek, ordan da tekrar üzerime atlayarak pervane avına devam etti. küfürler savurarak pervaneyi de onu da kovaladım. bu saçmalık tekrarlayarak yarım saat kadar sürdü. kalan bir saat uykumu almaya kararlıydım, şekeri dışarı çıkardım, yatağıma döndüm. pervanesini yemişti, huzurluyduk artık.

bir kedinin ''glok! glok! glok! foşurt!!'' şeklinde çıkardığı kusma sesleri. tavana baktım. şeker haftaya muhteşem bir başlangıç yapmamı sağlamıştı... ikinci kez, üçüncü kez... ''şaka mı yapıyorsun'' dedim. dördüncü kez kustu. koridordaki beyaz öbeklerin arasından geçerek yanına geldim. ''meeof?'' dedi. ''peki'' dedim. beyaz öbekleri temizledim. kalan 15 dakika uykum için yatağa geri döndüm.

beş dakika sonra yerden miyavlamaya başladı, uzun uzun. ''midem boşaldığına göre güzel bir ıslak mamayı hak ettim, hadi beni doyur'' iç çekerek kalktım, ıslak mamasını koydum.

ben evden çıkarken şeker yatağıma kıvrılmış, derin derin uyumaktaydı.

7 yorum:

  1. Şeker bir kedi mi, yoksa tilki mi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. mükemmel bir tespitte bulundun, ben de çoğu zaman kendisini kediden çok tilkiye benzetiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ahh bu sabahta dino çıldırttı beni. oyuncağını alıp çılgınca odanın içinde koştu.bir yatağına attı bir dşarı dolaba vurdu kapıya. sonra bana baktı sanırım acıdı ve sabah güneşlenmesi için gitti :)

    YanıtlaSil
  4. Siz ikiniz hep çok güzelsiniz.

    YanıtlaSil
  5. peluş bu siyamlar neden böyle, biz de onlar uyurken üzerlerine çıkıp zıplayalım!

    yaprak, sen de kedinle çok güzelsin, kedilerimizle yakışıyoruz :)

    Lütfi Bey, şeker gerçekten de uyuyan insanlara hiiiç acımıyor :)

    YanıtlaSil