28 Ağustos 2011 Pazar

hepsini ben kendim yaptım


erkeklerin kendilerine olan sonsuz özgüveni beni daima gülümsetmiştir.

kadınların bir erkeğin kendine sonsuz bir özgüven duyması için canlarını dişlerine takıp didinmeleri ve sonunda ortaya çıkan sonuca bakıp ''tanrım! bir canavar yarattım!'' demeleri ise... pek gülümsetmemiştir.

küçük dağları biz yarattık. büyük dağları da. kum tepelerini de. karınca yuvalarını da. hepsini bir kadın, birgünde yarattı. erkek öğlen güneşi altında uyurken. ve hepsinin üzerinde çıplak ayaklarla koşarak yerle bir etmek, iyi şişirilmiş bir balona bir iğne batırmak kadar kolay. erkeğin egosu böyle zahmetsiz bir şey.

5 yorum:

  1. Şu durumun aynısını bir kaç hafta içinde yaşayacağımı o kadar iyi biliyorum ki.

    YanıtlaSil
  2. zaten durumun tuhaflığı da burada, bilerek isteyerek o balonu üflememiz, şişirmemiz. o balonun içindekinin bizim nefesimiz olduğunu unutmayalım yeter :)

    YanıtlaSil
  3. http://ww.fizy.com/#s/3w4ffx

    o zaman bunu sana armağan ediyorum
    BİZE GELSİN!

    YanıtlaSil
  4. gelsin, çok severim bu huzurlu sakin sesi..

    YanıtlaSil