30 Ağustos 2011 Salı

go rimbaud!




orada bir yerde benim şerefime kaldırılmış bir kadeh var. ve benim elimde de bir tane, havada. emek ve ben sarhoş olunca çok 'çekilir' oluruz.

özgürlük, aşk ve güzellik için. insan bunlar için yaşar, içer ve ölür.

bu gece susmayacağım, tüm renklerim solana ve arkamdaki perdeyle aynı renk olana kadar, neşeli bir hayalet gibi dolanacağım etrafta, her kulağa birşeyler fısıldayıp, tüm kalbi kırıklara sarılıp, samanyolundan kırıtarak geçeceğim. sevdiğim kadınların çoğu uzakta biryerlerde, hepsi için bir kadeh o zaman.

8 yorum:

  1. bak zaten güzeliz diğer ikisine de sahip olacağımız günlerin geleceğini biliyorum, ama güzeliz yani, çirkiniz zannedilmesin...

    YanıtlaSil
  2. Benim için de bir kadeh kaldır :)

    YanıtlaSil
  3. emek, ben içtikçe güzelleşmeyi planlamıştım fakat göz kalemim akıyor, saçım tel tel ağızda dağılıyor, tenim yeşil oluyor :(

    yaprak, senin için elbette içtim, en güzel dileklerimi gönderdim oraya kadar. özledim bir de.

    YanıtlaSil
  4. ben ise içmeye yeni başladım, henüz kendimi kaybetmiş değilim..

    YanıtlaSil
  5. ben akşamüstü 4 civarı başladım, leyladan geçme faslına yaklaşmış bulunuyorum.

    YanıtlaSil
  6. ben fasıllardan fasıllara geçiyorum, morardım...

    YanıtlaSil
  7. içtikçe güzelleşen kadın.

    YanıtlaSil
  8. ama sen de öylesin be cansu'cum, içki bize yakışıyor demek ki.

    YanıtlaSil