13 Ağustos 2011 Cumartesi

bavul



''sitting on the cornflake, waiting for the van to come.''

bavul toplama sanatı diye birşey var. gerçekten var.

ben çok heyecanlıyım şuan. ilk defa tatile çıkıyorum.

haftaya doğumgünüm. çok sevdiğim bir sahilde, kumlara oturup Emek'in yaptığı pastayı yiyip, şişeden şarap içip, yıldızları izleyeceğiz. yarattığım saçmasapan oyunları da oynatacağım zorla, kimse beni kıramayacak.

en güzel doğumgünü hediyem ise, o kadar güzel ki, o kadar özel ki, anlatmayacağım bile. sadece çok şanslıyım.

peki ya tatile çıkmadan önce ateşimin çıkması? buz gibi ege suyu iyi gelir belki.

son olarak, birbirinize iyi bakın. bloglarınıza bol bol yazın ki, döndüğümde kahvemi, kedimi alıp keyif yaparak okuyayım. ve hiçbirşey için umutsuzluk hissetmeyin, her zaman yollar var gitmek için, ve yollar hiç bitmiyor.

4 yorum:

  1. Çok güzel bir tatil ve doğum günü olsun ve olacak biliyorum.Konuştuk çünkü :) Seni kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sus lan fakir. ilk defa tatile çıkıyorum demişsin bi de gözün doysun aççç. hadi iyisin yine bu sene de denizde çimicen hadi hadi iyisin :)

    YanıtlaSil
  3. İyi tatiller ve doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. yaprak, herşey konuştuğumuz, dilediğimiz gibiydi :)

    emek, denizde çimerken ve başka şeyler yaparken yanımda olduğun için mutluyum bebeyim.

    Lütfi, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil