4 Ağustos 2011 Perşembe

görmediğim yerler





ben para kazanma amacımı buldum, ne için yaşamak istediğimi buldum. ben gezmek peşindeyim, daha çok yer keşfetmenin peşindeyim. 25'ime kadar gezdiğim yerler Türkiye içinde sınırlı kaldı, hatta Türkiye içinde de Ege kıyıları, Karadeniz Kıyıları ve birazcık Akdeniz ile. yani şimdiye dek pek başarılı bir gezgin olamamışım.

Bir arkadaşım geçtiğimiz günlerde muhteşem bir rota ile, Türkiye'de en çok görmek istediğim yerleri gezdi, Hatay, Antakya,Mardin, Gaziantep,Adana, Adıyaman-Nemrut... Nemrut'a çıkmak, o muhteşem büstleri görmek, incelemek... Yeni ufak hedefimi belirlemiş bulunuyorum, bundan sonra hiçbir tatilde eski bir yere tekrar gitmek yok! hep yeni yerler görülecek, deneyimlenecek. Hedef Zeugma Mozaik Müzesi'ni görmek, Süryani Şarabı içmek, Nemrut'ta her kayaya, her taş parçasına saygı duymak, Antakya'da Arkeoloji Müzesi'ne gitmek, her yerde harika kebapları, ezmeleri, pideleri yemek. Heyecanla araştırıyorum ve merakla tecrübeleri dinliyorum.

7 yorum:

  1. sanırım bu planın en güzeli olmuş.her zaman yeni yerler görmek,yeni tatlar denemek ve yeni fotoğraflar çekmek inanılmaz olacaktr.belki ucundan bir yerinden katılırım sana :)

    YanıtlaSil
  2. Bu anlattığın yerleri hep gezdim bunları blogumda yavaş yavaş paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  3. Beni de al yanına. Acayip uyumlu ve pozitifimdir yolcuıluklarda ben :D

    YanıtlaSil
  4. Peluşum yeni yerleri beraber keşfedelim seninle, sonra ben yeni tuvallerim için yeni fotoğraflarını çekeyim :)

    Lütfi'cim baktım bloguna, baya arandım ama gezilerinle ilgili yazılarını bulamadım bir türlü, bana link atabilir misin?

    Sevgili Papercut, senin harika bir yol arkadaşı olacağını biliyorum, hiç konuşmadan ya da çok konuşarak saatlerce gidebilirim seninle yollarda.

    YanıtlaSil
  5. http://www.anindayorum.com/2010/07/turkiye-turu-yaz-dizisi.html

    http://www.anindayorum.com/2010/10/turkiye-turu-yaz-dizisi-2-gun.html

    daha 2 günü ancak yazabildim toplamda 27 gün var

    YanıtlaSil
  6. okudum iki yazını da, özellikle ikincisi-Termessos hakkında olan çok detaylı ve güzel bir yazı olmuş, eline sağlık. Doğu Anadolu hakkındaki yazını da bekliyorum okumayı.

    YanıtlaSil
  7. Ona biraz zor sıra gelecek gibi turumuzun son günlerine doğru olduğu için :)

    YanıtlaSil