1 Mayıs 2010 Cumartesi

iyi bir drama queen olmanın sırları

Beni biraz tanıyan insanlar bilir ki, akıl almaz, iflah olmaz rezil bir drama queen'imdir. Bunun türkçe karşılığı, orijinalinin anlamını ve halini tam olarak yansıtmıyor. Ama sürekli arıza ve olay çıkarma peşinde, tepkileri fazla dramatik ve abartılı olan hanım kızlarımız için kullanılan bir tabir denebilir.  Bu yazı, mutlu ve sorunsuz hayatından bıkmış, ağır kız dramalarına özenen, bunun bir parçası olmak isteyen genç adaylar için bir toplum hizmetidir.

1. Sürekli planlar yapın. Bunlar uçarı, pek gerçekleşmeyecek türde olsunlar. Böylece elbette ki gerçek olmadıkları zaman, daimi hayal kırıklığı ihtiyacınızı bu şekilde giderebilir, halinize oturup bol bol acıyabilirsiniz.

2. İçinizde daima kötü bir his olsun, ne olur ne olmaz.

3. Ufacık bir durumu büyütün, kocaman bir olay haline getirin. Kendinizden bile beklemediğiniz tepkiler verin. Bunları mümkünse, her şey yolundayken, aniden yapın. Böylece hem o anı kendinize ve yanınızdakine zehir edecek, hem de daha sonra hatırladıkça iyice beter olacağınız ve üzüntüden kusacağınız bir anıya kavuşacaksınız.

4. Pişman olun. sık sık, düzenli aralıklarla. Ne için olduğu önemli değil ama pişman olun.

5. Ortada bir olay yoksa ve her şey yolundaysa... bir durup düşünün, biraz derinlere dalın, mutlaka üzülecek bir durum vardır. Drama queen, dram avında öyle kolay kolay pes etmez.

6. Sylvia Plath okuyun, Virginia Woolf okuyun, ama bu kadınları tamamen yanlış anlayın. Sadece kederlenmek için sevin onları, varoluşunuzu acıyla bağdaştırın.

7. Güçlü bir kadın olun. Çünkü bu kadar arızayı çıkardıktan sonra, mahfettiğiniz durumları tamir etmek, kendinizden bıkmamak, ''Bu sefer değişiyorum.'' demek, sizden bıkmış insanları da buna inandırmak, çok güçlü olmayı gerektirir.

 Son tavsiyem ise, siz bana uymayın dostlarım, arıza hiç iyi, eğlenceli ve övünülecek bir şey değildir. İnsana genç yaşta nurtopu gibi birer migren, reflü ve anksiyete verir. Kendinizle dalga geçecek kadar kendinizden bıktığınızda ise, artık dramlar sadece korseli dönem filmlerinde kalır.

edit: bu yazı nedense sürekli google'dan ''drama queen nedir?'' diye aratılıp başvurulduğu için, birkaç düzeltme getirdim. dram yapmayın dostlar, ben doğru yolu geç de olsa buldum. (2014)

3 yorum:

  1. her ayın en azından 4te 2si en fazla da 4te 3ü böyleyim zaten kalan 1 haftada o malum gün oluyor çoğu aylarda. neden böyleyiz ki ? sanırım tatile ihtiyacımız var kimsenin bizi tanımadığı yerlerde yıllarca sürecek .

    YanıtlaSil
  2. sevgili eylül, yeni nesil genç kızlarımızı drama queenliğe özendirmeye utanmıyor musun? açıkçası bu bir ibret yazısından çok drama queenliğe övgü olmuş...ve bu yazıdan sonra genç kız triplerinin,sevgili kavgalarının ve intihar olaylarının artacağı yönünde bir düşünce içerisindeyim:D:D:D neyse drama queen değil de gelin siz benim gibi için için yanan meksika ateşi olun. hayat dramlar için çok kısa bebeğim!

    YanıtlaSil
  3. peluş, hadi gel arıza rejimine girelim seninle. bundan sonra ayda bir defa sebepsiz yere dellenme, esip gürleme ve sonra durulma hakkımız olsun. 10 adımda drama queenliği bırakalım. yok yok ben bu kez kesin değişiyorum :)

    emeğim, meksika ateşim.. neler olmayı denedim, fransız buz kalıbı, ingiliz çayı, alman birası, hollanda rüzgarı, balkan yağmur bulutu oldum.. olmuyor emek hiçbirşey şöyle güzel bir trajedinin yerini tutmuyor.. eheh hastayım lan ben bildiğin, beni hergün dayak paklar.

    YanıtlaSil