13 Eylül 2009 Pazar

öneriler, istekler

-günler, saatler ve mevsimler gibi önemli konularda düşünmeye başladığımdan beri, bildiğim bir gerçek var, pazar günlerini sevmiyorum. elimde yetki olsa, pazar günlerini kaldırırm ve bunun ne gibi saçmalıklara sebep olacağını düşünmem bile.

-kızların pms denen aylık felaketi daha kolay atlatabilmesi için, sevgililerinin bu dönemlerde her zamankinden anlayışlı, romantik ve tatlı olması kuralını da koyarım yetkim olsa. yada koymazdım böyle bir kural, bunu kendiliğinden yapabilen erkeğin bir değeri olsun dimi?

-her sabah 11-12 arası sokağımdan geçen akordeon çalan yaşlı adam, bilsen nasıl güzel geliyor o melodiler ve klişe şarkılar.. bir sabah pijamalarla sokağa çıkıp sana cebimdeki tüm parayı vereceğim, eğer hassas olduğum bir günümse birde sarılıp ağlayacağım omzunda.

-ben mektup severim. bildiğiniz kalem-kağıt ve dolayısıyla el yazısı içeren, kişisel itiraflara ve seçilmiş sözcüklere dayalı, klasik mektup. hayatımdaki en güzel insanlar bana hep mektup yazdı çok şanslıyım ki, hepsini de saklıyorum bir eski zaman pastane çikolatası kutusunda. en eskisi 15 yıllık.. bugün birkez daha açıp okudum çoğunu, teşekkür ederim sahiplerine..

-hava bu derece tekinsiz ve kapalıyken, guns'n roses- don't cry çalsın dostlarımın kulaklarında. tahminen 02:30'da şarkının kopma noktasında şimşekler çaksın, başınızı kaldırıp yutkunurken ''there's a heaven above you baby.. don't you cry tonight..'' desin axl. hayat bir an için kusursuz ve acı verici görünecek, söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder