25 Eylül 2009 Cuma

heyecan

heyecan Ar. heyec¥n a. (heyeca:nı) 1. Sevinç, korku, kızgınlık, üzüntü, kıskançlık, sevgi vb. sebeplerle ortaya çıkan güçlü ve geçici duygu durumu. -TDK sözlük

güçlü ve geçici. güçlü ve geçici. güçlü. geçici..... kendi kendime tekrar edip duruyorum, geçici fakat güçlü bir duygu için insan nelerden vazgeçer, neleri tehlikeye atar, neleri gözü görmez.

hayatımda o kadar çok heyecan var ki, ben kendimi bildim bileli (yani 2-3 yıldır) sükunet istiyorum. ellerim artık buz gibi olmasın ve heyecandan kelimeleri birbirine karıştırıyor olmayayım, düzenli ve sıkıcı en azından birkaç gün geçireyim istiyorum.

-erkeklerin hali, hemen her durumda içler acısı.

-kızların da, çoğu durumda öyle.

-o zaman bir kızı/erkeği diğerine tercih ederken bir yenilik peşinde değil çoğu insan. eskinin sıkıcı tekrarına düşmeden önce şöyle bir boy gösteren heyecanın peşinde olmalılar. şöyle bir boy gösteren heyecan kaçarak uzaklaşınca.. o zaman ne yapmaktalar?

-bu konuda daha fazla kafa yormayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder