30 Eylül 2009 Çarşamba

biterken


-''bak bunlar da vardı, vardı ve bitiyor, bunlar kalanlar arda, buda bize niye yetiyor?'' dinle dinle dur ta ki her sözcük harflerine ayrılıp tükenene kadar.

-evdeki herkes uyurken ayakta olmam çok sakıncalı. düşünülmemeli bu saatlerde.

-öyle çok şey bekledim ki eylül'den. dört haftadan ibaret bir mevsim döngüsü sürecinin, aylardır umduğum şeyi getirmiş olmasını öyle çok istedim ki. o his ancak eylüle kadar sürecek ve en anlam taşıdığı dönemde olacak sandım.

-ben hep sanarım.

-bugün juno'yu izledim. müziklerine taptığım bir filmi bu kadar geç izlemek utanç verici, ama neyseki tüm o hüzünlü,mutlu melodiler kadar güzel çıktı film. en sevdiğim 10 arasına koydum, diğer 9 tanesi zaten sürekli yer değiştirir.

-batman'in oyunu çıkmış, %5ini oynadığınız süre boyunca evcil hayvanınız sizden ilgi ve alaka bekleyip durabilir, belki de sadece kendi patileri bu oyunu oynamaya müsait olmadığı için, oyunun bitmesini bekler. bittiğindeyse iyi geceler der ve yatarsınız.

1 yorum: