16 Eylül 2009 Çarşamba

he's just not that into you


lütfen bu filmi izleyin. tanıdığım ve tanımadığım bütün kızlar, bir araya gelin, karşınıza bir ayna koyun ve yanınızdaki yakın arkadaşlarınızın asla söyleyemediği o mükemmel laflar film boyunca tekrarlanırken düşünün, düşünün.. gülümseyin. hatırlayın. yüzleşin. tam karşılığını vermeye gerek yok, ortada olan bir kalıp cümle, he's just not that into you..

tanıdığım ve tanımadığım bütün kızlar, sizi olgun ve düzgün bir kadın yapmaktan alıkoyan o erkek varya; o sizinle ilgilenmiyor. ister şuan onunla beraber olun, ister yıllardır peşinden koşuyor olun, ister parmağınıza yüzüğü geçirmiş olun; sizi kendinize yabancılaştıran o erkek; aslında sizinle ilgilenmiyor. eğer sizi tanıyan ve seven biri bunu zamanında söylemediyse üzülebilirsiniz biraz. yanınızdaki dostunuza dönüp ''neden açık açık söylemedin? neden aptalca davranmama izin verdin? neden beni kendime getirmedin?'' diyebilirsiniz. neyseki sahip olduğum az sayıda aklı başında kız arkadaş, beni sık sık uyardı tüm bu yıllar içinde, keşke dinleseydim. ama dinleseydim, bugün burada yeterince kırılmış halde olmazdım ve yeni baştan sevmeyi öğreniyor da olmazdım yeni biriyle. her 'keşke' yanında bir 'neyse ki' getiriyor.

lütfen olgun ve düzgün kadınlara dönüşelim dostlarım hala vakit varken. lütfen bir zaman sonra utanacağınız davranışları kesip, bu davranışlara sebep olan şeyin, o erkeğin, şuan aklından bile geçmediğinizle yüzleşin. keşke zamanında düşünseydim. keşke sırf o an aklından geçmek için o saçmasapan şeyleri yapmasaydım, üstünden yıllar geçince şimdi görebiliyorum ancak. neyseki bir yere varmayan tüm o yollardan çıktım ve aynısını dilerim her kaybolmuşa. ve dilerim bu filmi izler ve işe yarar sonuçlar çıkarırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder