4 Eylül 2009 Cuma

nasıl portfolyo hazırlanır?

ciddi bir işkadını, zamansız bir işkolik, bir çalışan olmaya karar verdiğim günden beri portfolyomu güncellemem gerektiğini fark ettim. son dört yılı baz alarak çizdiğim boyadığım ne varsa önüme yığdım, fakat bu bazı tatsız yüzleşmelere sebep oldu. veriler şöyle:

-çok sayıda nü, portre ve figür arka balkonumda, üstüne kedi tüyleri, tozlar ve cücük kadar kalmış 2b'lerle rezalet halde bulundu.

-bir süre sadece kurumuş ağaçlar ve siyam kedileri çizmişim, onlar nedense gayet sağlam ve temiz, çekmecemde duruyorlar.

-yakınlarımın ve sevdiceklerimin resimlerini yapmayı pek sevdiğimden, çoğunu özenle saklamışım, henüz bulamadım sakladığım yeri.

-son olarak okulda bıraktığım çok sayıda eskizi ve defterimi, aralarından krik-krak tabir ettiğimiz kedi mamaları, tozlar, başkalarına ait çizimler ve ders notları içinde bir koliden çıkardım.

bir portfolyom olmasını hak ediyor muyum? diye düşünmeye çalışmadan, eldeki zavallı verileri bir düzene koymaya çalışıyorum. bana yardım edin. eskizlerimin bazıları kedi maması kokuyor, utanç içindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder