28 Ocak 2016 Perşembe

Resim, daha çok resim.

Zorunlu bir sağlık molasından sonra, tekrar resim yapmaya başlamanın sevincini yaşıyorum. Önce geçen hafta çizdiklerim gelsin. Sonra da dün gece yarısı ''Hadi kalem, hadi kağıt'' diyerek doldurduğum iki kağıt. Biraz kaktüs, biraz diken, zarif kadınların yüzleri, kedi Paspas. Herkese sevdiği işi yapabilecek gücü ve ilhamı diliyorum, bu aralar benim de bu dileğe ihtiyacım var. Artık her hafta bir günü ''Resimlerde indirim günü'' yapmaya karar verdim, ilk dörtlüyü bugün görücüye çıkardım. Tıklayıp görebilirsiniz.

 

 
 

4 yorum:

  1. Allah'ım bu nasıl bir yetenek !!! çok çok güzel, başucuna asılası, cidden tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ''Başucuna asılası'' duyduğum en güzel sözlerden biri, çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. Harikalar! Son 2 favorim hatta taşıncağımız evde hayal ettim yerlerini. Hayal gücüne sağlık!
    "Herkese sevdiği işi yapabilecek gücü ve ilhamı diliyorum" son zamanlarda duymaya ihtiyacım olan şey buydu sanırım. Öyle yorgun bir halde çalışıyorum, öyle tatminsiz çalışıyorum ki ne yapmam gerektiğini bile düşünemez oldum... İlk yorumdan iç dökmece oldu ama dayanamadım :)
    Güç ve ilham bizimle olsun Eylül! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok ama çok teşekkür ederim bu harika sözler için. Son 2 resim, çok halsiz ve zor bir zamanda, bir umutla çizdiklerim olduğu için, bende de yerleri özel, belki bir gün senin duvarında olurlar :)

      O motivasyonsuzluk halini birkaç haftadır yaşıyorum, hatta baya baya ''Acaba depresyon mu'' diye düşündüğüm anlar oldu. Ama neyse ki ruh hali çok hızlı değişen bir şey, zihin kendini çok çabuk yenileyip iyileştiriyor. Aynen söylediğin gibi Merve, güç ve ilham bizimle olsun. Sarıldım! :)

      Sil