30 Aralık 2013 Pazartesi

Kızkardeşleşmek

Emek sana iyi ki Emek demişler, başka isim durmazdı üstünde
Ve ben o zaman kimselere diyemezdim ki;
Ben bir Emek tanıdım, aynı ismi gibi
Dokunduğunu gerçek kılıyor, O olmadan, gerçek hiç güzel olmuyor
O kadar güzel oluyor ki O, bazen hiç gerçek gibi durmuyor
Ben yani bilemiyorum, bazı kavramlar gerçekten çok karışıklar.
Emek bir geliyor, hepsini alıp bir ediyor ince parmaklarıyla, çırpıyor, döküyor ve pişiriyor
(Bak karnım acıktı, Emek bana kek yap) Desem yapar mesela, üşenmek bilmez çünkü.
Ben Emek'le tanıştığım gün, emek vermeden Emek'le dost olunmazmış diye öğrendim.
İsmi gibi zor, ismi gibi direnç gösteriyor, ama bir o kadar da kıymete binmiş çok şükür
Bir canıma değiyor, bir canımın içi oluyor.
Emek bazen öfkelendiriyor, kimse de öyle güzel öfkelendiremez.
Bir canıma yetiyor, bir canımdan can alıyor.
Yani nasıl anlatabilirim, insanın kafasını karıştıran insanlardan biri (aynı anda da huzur vermesi var)
Sonra bir bakıyorsun, Emek hayata çok benzer bir şey olmuş.
Bir fincan çay alıp, gökyüzüne dalıyorsun, iç çekiyorsun.
Emek senin adın ne güzel,
Emek sen ne güzelsin.



5 yorum:

  1. hiç kuşkusuz sen bir insanın başına gelebilecek en güzel dostken, aynı zamanda hep hayalini kurduğum kızkardeş bazen de abla figürüsün. hepsinin özünde benim en kıymetli dostum, oyun arkadaşım, hayal arkadaşım, zıplama ve ortalığı dağıtma arkadaşım ve türevlerisin. paylaşımların hem en derinini hem de en ipe sapa gelmeyenini yapabildiğimiz için, birlikte büyürken bana kattığın her şey için ve ruhumdaki dostluk kavramını bire bir tamamladığın için sana minnet doluyum. absürdlük güneşi üstümüzden hiç eksik olmasın, paralel beyinlerimiz birlikte yürümeye devam etsinler Eylül'lerin en güzeli <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel ifade etmişsin ki, tüm bunlara sadece ''aynen'' diye uyuz bir cevap yazılabilir, ama hakikaten de aynısının tıpkısı düşüncelerim. Bu da paralel beyinlere sahip olmanın bir sonucudur ya da Emek ve Eylül'ün tanıştığı günün siyah beyaz bir fotoğrafla tarih sayfalarında yerini almasındandır ancak. Emek vardı!! Eylül vardı!!!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgiyle çizildi ve boyandı:)

      Sil
  3. emek ne güzel isim hakikaten, eylül kadar güzel.

    YanıtlaSil