14 Ağustos 2013 Çarşamba

aslında çok bir şey istemiyorum.




 her yeri beyaza boyayacağım. bir sürü, bir sürü çiçek, kaktüs, irili ufaklı, yemyeşil ve her yerde.
 açık renk ahşap, iki sandalye. en fazla üç. masa istemem bile.
 çok rahat bir koltuk. o kadar rahat ki, kitap okuyup kahveni içerken, bir bakmışsın en tatlı akşamüstü uykuları gelmiş.
 çok fazla gün ışığı. akşamları loş ışık.
 sonra renkli yastıklar. çizgi filmli, dikişli, nakışlı, komik, kocaman yastıklar.
 kitaplar. kedi. 
  ''kendine ait bir oda'' demişti yazar kadın. 

6 yorum:

  1. görselleri nerden buldun ayol, sen de benim gibi gugıla dekArasyon mu yazdın iaşsldkf

    YanıtlaSil
  2. yok hayır, ben EV RESMİ yazdım.
    ffffffffffffound'da buldum bunları çok afedersin.

    YanıtlaSil
  3. Ablam her gece balkonda şu dediklerini sayıyor bana.
    İlk gün çok hoş gelmişti de.
    Ama güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ablana da, bana da, kafayı ''hayalden ev dekore etmekle'' bozmuş olanlara da böyle evler dileyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
  5. yazıklarını kutsuyorum sonra hem sana hem de kendime diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, olsun tabi ya böyle şeylerimiz. mis gibi evlerimiz olsun, dekorasyon harikaları yaratalım :)

      Sil